Mage allerede?

Synes at jeg allerede har fått en bul nederst på magen :eek: har lest at dersom der ikke er lenge siden sist svangerskap kan livmora vokse raskere eller noe sånt, og kan da synes lettere. Er 4 mnd siden jeg var gravid sist. Flere som synes de har fått noe babybul?

Ja her er det faktisk litt vanskelig å skjule...vi har ikke tenkt å si det riktig ennå så må gå med store gensere. Orker nesten ikke å ha noe som strammer over magen ;)

Alle sier at man ikke får mage så kort på vei, så prøver jeg å si at "jo, jeg får det".. Å enda så nekter de, leiter etter andre grunner til at magen vokser.. Selv skjønner jeg ikke hvordan det er mulig, men det er nå bare sånn det er. Redd for at om jeg venter for lenge med å fortelle det til foreldre og besteforeldre så blir de å se det på meg, så får jeg ikke overraska dem.. Se selv.. Til Venstre er jeg 5+3, til høyre er jeg 6+3.. Er det bare meg eller vokser den? ImageUploadedByBV Forum1392894219.724691.jpg

ja blir det ikke noe sånt :) vanskelig med prøverør å vite helt syns jeg hehe På babyverden står det 4+6, men på tickern står det 4+3...så stoler på babyverden jeg ;)
Høres lurt ut ❤️

Alle sier at man ikke får mage så kort på vei, så prøver jeg å si at "jo, jeg får det".. Å enda så nekter de, leiter etter andre grunner til at magen vokser.. Selv skjønner jeg ikke hvordan det er mulig, men det er nå bare sånn det er. Redd for at om jeg venter for lenge med å fortelle det til foreldre og besteforeldre så blir de å se det på meg, så får jeg ikke overraska dem.. Se selv.. Til Venstre er jeg 5+3, til høyre er jeg 6+3.. Er det bare meg eller vokser den? Vis vedlegget 51406
Den vokser helt klart, du bør nok fortelle snart :) noen får mage tidlig, noen får sent sånn er det bare! :)

Det er jo egentlig umuli å få mage så tidlig... Fosteret er jo på størrelse med en ert. Men ja, buksene mine strammer også. Men det er nok mer på grunn av oppblåsthet magen ser slik ut, for babyen tar ikke all den plassen :p den er ikke så stor enda :p

Er nok masse luft der inne ja. Kanskje rart å sammenligne, men guttungen får også gravidmage når han har luft i magen og må på do :p

Magen blir enda større når jeg har luft i magen! Og var betydelig mindre til jul. Mulig jeg er mye lenger på vei enn jeg tror, redd sist mens ikke var noe ordentlig mens. Har trossalt gått opp 3 kg... :-S

Magen min skifter litt den. Den ene timen ser jeg gravid ut og neste er det flatt (uhm, så flat den kan bli.. noe som ikke er helt flatt, men jeg lever i fornektelse, så den er flat :p) men med en gang det blir mage må jeg vel si i fra til folk :P og siden jeg har vært preggers før så kommer vel magen fortere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror jeg har hørt jeg også at en får fortere mage når en har vært gravid før, men vet ikke hvor sant det er. Var veldig oppblåst fram til nylig. Når er jeg tilbake til slik jeg pleier, føler jeg selv.

Jeg måtte kjøpe meg gravidosbukse på hm i dag for får neimen ikke igjen buksa - og om jeg gjør så er det himla plagsomt :p

Back
Topp