Mage allerede?

Y-baby

Andre møte med forumet
Er 9 uker i vei på dag. Føler allerede jeg har mage. Fra navlen og ned. Hun ene på jobb hadde lagt merke til det når jeg gikk i en singlett på jobb en dag :) Har spist sunt og trent regelmessig, så hun trodde jeg bare hadde sluttet å trene og spist mer i det siste. hehe :) Forklarte henne årsaken seff :)

Har andre det sånn med magen?

Jeg og har det, hadde det sist og, ser ut som jeg er minst 3-4 mnd på vei, men er nok bare oppblåst, og sist forsvant magen igjen rundt 12 uker på vei for så å vokse mere normalt.

Forloveren min så at magen hadde kommet litt, men som hun sa.. hadde hun ikke vist om det hadde hun ikke sett det heller. 

Å vi ser det jo vi også, men ekstremt på kvelden.. Da er jo magen på sitt verste 

Jeg har fått mage allerede. De som vet det ser det. Men dette er jo tredjemann så magen kommer vel litt fortere da. Med førstemann hadde jeg ikke antydning til mage før jeg var 16 uker på vei. Jeg har bare lagt på meg en kilo så det er ikke det at jeg har lagt meg ut. Har faktisk begynt med mammabukse. Var lei av å gå med stramme bukse, eller gå med knappen åpen.

Har fått en liten mage ja, og kjenner livmorkanten godt over skambeinet allerede.. Klarer heldigvis å skjule den enda da :-)

Har fått en liten mage ja, og kjenner livmorkanten godt over skambeinet allerede.. Klarer heldigvis å skjule den enda da :-)

Livmoren min ligger rett under navlen nå (ser det på morran når livmoren er helt hard) så jeg har definitivt fått mage.
Klarer kaaaanskje å skjule den om jeg prøver, men det gjør jeg ikke. Jeg bruker mamma bukser eller joggebukser. Andre bukser klarer jeg ikke ha på meg/ eller jeg får dem rett og slett ikke igjen..

Jeg føler magen min begynne å komme litt nå, men er litt vanskelig i og med at jeg har litt polstring rundt magen. 

Er nok mye at jeg er oppblåst, men klarer ikke kneppe igjen buksene lenger.. Så inntil videre er det vide gensere.. Husker ikke når magen kom sist, men tror ikke det var så tidlig. Magemusklene mine fant aldri sammen igjen etter sist svangerskap heller, så regner med at magen synes fort når den først kommer! Gleder meg til det ikke er hemmelig lenger :)

Ja det har jeg fått, og jeg sliter med å skjule det. Jeg er ganske slank oghar  vanligvis ikke noe mage og da blir det veldig synbart... Får ikke igjen de vanlige buksene mine, og mammabuksene mine er fortsatt for store slik at det blir mye tights om dagen. Jeg er dessverre sykmeldt 100 % for tiden, og dvasser stort sett i joggebukser  hjemme...

Tror det blir mye tighs og tunikaer uansett, da jeg sliter  med å finne fine mammabukser. Det er hvertfall dårlig utvalg her.

Ja, jeg må innrømme at det er komme litt mage...men gleder meg til det ikke er tvil om babymagen!!

Her er jeg nesten bare oppblåst, men ser antydning til en liten mage ("buler ut under navlen)... gleder meg sååå mye til skikkelig babymage <3 går for det meste m trenings genser- så luftig og godt. Vil ikke at folk skal se at jeg er gravid enda, magen kommer vell ikke før sånn ca uke 18 har jeg hørt m nr 1? alså skikkelig babymage

Ingen mage her enda, men er nå kun i uke 7. Halter meg etter dere :)

Back
Topp