Mage allerede i uke 6?!

Tommeliten23

Andre møte med forumet
Andre som har fått tydelig mage? Er min andre graviditet, og sist fikk jeg ikke mage før uke 12-13. Nå har jeg skikkelig mage allerede.

Jeg er kjempe oppblåst.. var kjempe forskjell fra forrige 24 til 31..Men er bare oppblåst da regner jeg med=P

Vedlegg

• magebilder.jpg
    magebilder.jpg
    58,6 KB · Visninger: 66
Man er nok bare oppblåst så tidlig :-) Livmora ligger under skambeinet enda og kan ikke lage mage før den komme godt over.

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Leste meg fram til at det er fysisk umulig å få mage allerede nå, så da må det bare være luft. Føles som jeg sprenges. Magen er flat på morgenen og så

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ble kjempeoppblåst i dag. Magen står ut som en tromme. Utrolig ulekkert mtp at det bare er luft.. :p er 6+1, tror jeg...

Skikkelig oppblåst her også... 5 åringen tok på magen min i dag og sa; det kjennes ut som du har en til baby inni der... ble litt satt ut da..:p

Blir kjekkere når det er ekte baby mage er ikke så digg og gå rundt som ein oppblåst ballong.
Når roer dette seg da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Sist roet det seg for meg rundt uke 14-15. Tror det var da livmoren kom opp av symfysen eller tiden rundt der.. Da ble jeg "slankere" igjen.. I den grad man blir slankere.. Mindre mage i hvert fall, før den kom som en fin gravidmage..

Det et nok bare luft, siden babyene våre er fra 1 til 5 mm, men det er jo en "mage" fordi :-) Det er jo kjempe gøy å sammenligne da :-)

Fiskefrua sin iPhone

Back
Topp