Vi skal ha madrass til både vugge og sprinkelseng, så det vi gjør er å kjøpe en vanlig skumgummimadrass på jysk eller noe sånn, så skjærer vi til sånn at vi får til begge sengene. [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mazter
Usikker på hvor du får tak i små madrasser, men jeg var og kjøpte madrass på Skeidar i går til vanlig sprinkelseng. Kosta 640kr for svanemadrass på kampanje de har nå, sånne madrasser koster vanligvis 7-800kr, også på IKEA. Jeg ville ikke ha skumgummi madrass jeg da, pga jeg hater selv å ligge på de pluss at de ikker allergivennlige. Men skeidar hadde flere størrelser tror jeg, hvertfall på jensen madrassene sine og også på skumgummi madrasser. Skumgummi madrassen til sprinkelseng kostet 350kr. Så det kan kanskje lønne seg å sjekke ut møbelbutikkene i tillegg til IKEA for å finne god madrass i riktig størrelse og til riktig pris [;)] Hvis ikke er det sikkert flere nettbutikker som har det.
ORIGINAL: snusmumrikken75
Unger sover best på helt vanlige skumgummi madrasser, de trenger ikke "dyre" madrasser før de blir større og tyngre (ungdom)
ORIGINAL: maja1
Kommer heller ikke til å kjøpe det beste og dyreste.. tror heller ikke det har så fryktelig mye å si for en liten baby. [:)]
Jupp, frem til 18.juli i første omgang [:)] Det fine med madrassen var at det er en type plater inni madrassen som kan tas ut en og en og skylles i dusjen og henges til tørk etterpå. Hvis det skulle skje er uhell så er jo dette veldig greit. Jeg skal ha tisselaken på uansett jeg da, men synes det er fint med sånne ekstra for sikkerhetsskyld.
ORIGINAL: Tanketrollet
Jupp, frem til 18.juli i første omgang [:)] Det fine med madrassen var at det er en type plater inni madrassen som kan tas ut en og en og skylles i dusjen og henges til tørk etterpå. Hvis det skulle skje er uhell så er jo dette veldig greit. Jeg skal ha tisselaken på uansett jeg da, men synes det er fint med sånne ekstra for sikkerhetsskyld.
den er ikke på hjemmesiden deres? ikke i tilbudskatalogen? hmmm... [8|]
bare i butikk? hehe
Jeg visste ikke om det engang jeg, bare dro innom for å kjøpe madrass da jeg ikke har så mange butikker å velge mellom og hadde allerede sjekket jysk [8D] Og da var det ei veldig hyggelig jente der som fortalte meg at det var kampanje på svane baby madrass, 160kr avslag og at det skulle vare til 18.juli [:)]