Madrass!

Vi kjøpte en fiber madrass fra barnashus. Veldig usikker på om jeg er fornøyd med den :/ den virker så stusselig... er det noen som har den?

vi kjøpe en fra Skeidar etter mye om og men! men er fornøyd

Har en fra jysk. Veldig fornøyd, fast og fin. Kosta 600/700kr

Har fra Barnas Hus. Skal se om jeg finner navnet:)

Vi har fra Ikea. Kjøpte den dyreste + overmadrass. Ikke prøvd den enda, men tipper det er gode greier. :)

Vi har den dyreste fra IKEA. Veldig fornøyd med den :)
Vi har fra Ikea. Kjøpte den dyreste + overmadrass. Ikke prøvd den enda, men tipper det er gode greier. :)

Ja vi har også VYSSA SOMNAT til 800 på IKEA. Den er i syntetisk lateks som slår alt av skummadrasser jeg har sett rundt forbi. Den er fast nok til babyens rygg men føles samtidig myk. Lateks puster godt og gir veldig god støtte. Trekket kan også vaskes men kjekt med overmadrass, iallefall i starten. Hatt den i 2,5 år og er fortsatt fornøyd :-)

Ja vi har også VYSSA SOMNAT til 800 på IKEA. Den er i syntetisk lateks som slår alt av skummadrasser jeg har sett rundt forbi. Den er fast nok til babyens rygg men føles samtidig myk. Lateks puster godt og gir veldig god støtte. Trekket kan også vaskes men kjekt med overmadrass, iallefall i starten. Hatt den i 2,5 år og er fortsatt fornøyd :)
Vi har ikke den på Ikea i Oslo for å titte på, såå synd, jeg har også ært nysgjerrig på den. Den dyreste i Oslo er til 500,-.

Vi har ikke den på Ikea i Oslo for å titte på, såå synd, jeg har også ært nysgjerrig på den. Den dyreste i Oslo er til 500,-.

Jeg googlet litt og der fant jeg en test der den til 400kr fra IKEA var med og var anbefalt. Må reise ca 2t(ferje og kjøring) så jeg bestilte den på nette, har ikke fått den enda.. Men brukte flere timer på å google så håper den er like god som står på nette ;)

Jeg googlet litt og der fant jeg en test der den til 400kr fra IKEA var med og var anbefalt. Må reise ca 2t(ferje og kjøring) så jeg bestilte den på nette, har ikke fått den enda.. Men brukte flere timer på å google så håper den er like god som står på nette ;)
Det er helt sikkert det. Jeg har foreløpig ikke sett madrassene på Ikea, men jeg tror ikke at det er veldig mye å se på fordi de er ganske like utseendemessig tror heg og de fleste kjøper den til 400,- og er fornøyd. Samtidig varer madrassene sikkert lenge og man får ikke sammenlikne madrass til 400,- med madrass til 800,-.

Det er helt sikkert det. Jeg har foreløpig ikke sett madrassene på Ikea, men jeg tror ikke at det er veldig mye å se på fordi de er ganske like utseendemessig tror heg og de fleste kjøper den til 400,- og er fornøyd. Samtidig varer madrassene sikkert lenge og man får ikke sammenlikne madrass til 400,- med madrass til 800,-.

Ser helt like ut, det viktigeste er at de er bra for barnet! Litt skummelt med kjøp på nett for du får ikke testet produktet, men det var den typen jeg leste mest positivt om og fant mye om så da tok jeg kjangs. Kunne kjøpt til 800kr også, men det dyreste er ikke alltid det beste :)

Vær litt obs på bruk av lateks i madrasser. Det er sant at det puster bra osv, men er også en del som reagerer på det. Jobber i møbelforretning selv, og har i løpet av mine år der aldri hørt at noen har sagt at de reagerer på skumgummi, men at folk sier de ikke tåler lateks hører vi ganske ofte. En kollega av meg fikk kraftig elveblest og utslett ved kjøp av ny overmadrass av lateks, og det gikk ikke over før hun byttet til en av skum.

Back
Topp