madrass...

det skal vi og. syns det er å så ekkelt å tenke på det om madrassen er litt ekkel... har angst for spy[:D]

kjøpte du overmadrassen på skeidar og?

noen som har erfaring med springfjær madrassen til ikea????

ORIGINAL: bls

ja æ får vel ta mæ en tur å sjekke målan dæm har på svane madrass, men senga hadde som mål 55*113 å d virke jo helt teit... standar e væll 60*120 viss æ ikke tar helt feil, å d går jo sikkert ikke å "presse" den nedi, d blir væll litt væll ubehageli...[&:]

Svane oppgir om størrelse på skeidar sine sider i alle fall:

Standardmål: 50x115 og 60x120cm
(Andre mål på forespørsel)

Men 113 hørtes ut som et litt speiselt mål ja. Kan jo likevel alltids spørre... Ikea oppgir å selge senger i 55*112, så madrasser derfra bør vel i alle fall passe ganske bra da. Når det gjelder voksenmadrasser kommer ofte IKEA ut som "best i test" rett og slett forid kvaliteten ikke er så langt unna de dyreste, ogsåer de mye rimligere. Vi har selv voksenseng fra IKEA, og jeg ser ikke bort fr at vi evt kjøper babyseng der også, i så fall også madrass sikkert, siden den da passer i størrelse....

ORIGINAL: stineliten

kjøpte du overmadrassen på skeidar og?

Kjøpte den på Jysk jeg... Var ikke noe sånn flotte greier, men det syns jeg ikke vi trengte når vi har kjøpt en så god madrass[:)] Så den skal bare beskytte Svana[:)]

ORIGINAL: *Stella*

ORIGINAL: bls

ja æ får vel ta mæ en tur å sjekke målan dæm har på svane madrass, men senga hadde som mål 55*113 å d virke jo helt teit... standar e væll 60*120 viss æ ikke tar helt feil, å d går jo sikkert ikke å "presse" den nedi, d blir væll litt væll ubehageli...[&:]

Svane oppgir om størrelse på skeidar sine sider i alle fall:

Standardmål: 50x115 og 60x120cm
(Andre mål på forespørsel)

Men 113 hørtes ut som et litt speiselt mål ja. Kan jo likevel alltids spørre... Ikea oppgir å selge senger i 55*112, så madrasser derfra bør vel i alle fall passe ganske bra da. Når det gjelder voksenmadrasser kommer ofte IKEA ut som "best i test" rett og slett forid kvaliteten ikke er så langt unna de dyreste, ogsåer de mye rimligere. Vi har selv voksenseng fra IKEA, og jeg ser ikke bort fr at vi evt kjøper babyseng der også, i så fall også madrass sikkert, siden den da passer i størrelse....

takk!! ska se ka æ finn ut [:D]

De har madrasser med andre mål på Ellos... et tips bare [;)]

Skal kjøpe en Sultan madrass tror jeg..

Back
Topp