madrass

På Bohus kan du få bestilt madrass fra Wonderland etter mål[;)]

finner ingenting om det på nettsidene, men det er sånn det er på alle bohus over hele landet eller? aner du noe om pris?

Vettu, jeg husker ikke...
Mener skumplastmadrassen i ordinærmål koster rundt 300,-, og at fibermadrassen koster rundt 600,- og latex ca 700,-. Og det koster ikke så mye ekstra å få ordinære madrasser på mål hvertfall, så jeg vil tro at det også gjelder barnemadrasser...
Tror jeg har vært sykemeldt litt for lenge, jeg...[8D]

Prisene jeg oppga er forresten "nord-priser", så du får det sikkert litt billigere der nede.
Og alle Bohus fører Wonderland, så de kan bestille for deg. Regn med 2-3 ukers leveringstid, bare...
Jeg skal sansynligvis innom på jobb på mandag. Kan sjekke opp det for deg da hvis du vil...?

men hva er best av fiber og latex? er det sånn hulfiber? vil helst ikke ha skumplast:) jobber du på bohus? hvis du har mulighet, så sier jeg ikke nei takk til at du sjekker det[:)][:)] så snilt! TAKK!!![:)][:)]

Ja, jeg jobber der[:)] (Men har vært aaaalt for lenge sykemeldt da!)
Hva som er best, er vell litt smak og behag... Vil nesten si latex (er natur-latex) dersom man ikke er disponert for allergi. Har selv latex overmadrass i vår seng og det er et fantastisk materiale (puster godt, leder fuktighet bort og er temperatur-regulerende og har lang levetid).
Men i barnesenga har jeg valgt fiber.... Mest pga dette med allergi. Men det er også en kjempegod madrass!
Holder med deg i å ikke velge skumplast, selv om det ikke er farlig, sånn som mange tror. Men velger du en av de andre, så har du en skikkelig madrass som puster godt og som kan brukes til flere barn også dersom det skulle bli aktuelt...
Skal sjekke det på mandag, jeg.. Så sender jeg deg en pm eller noe[:)]

Back
Topp