Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har hatt helt vanlig skum-madrass til lillemann - Skummadrasser bør ikke bli våte, isåfall må de tørkes godt før de blir lagt tilbake, men sånn som her så har vi hatt saueskinnsfell oppå madrassen hele tia, og da går jo ikke noe igjennom..
Er visst kombinasjonen tiss/skum som er farlig, slik jeg forsto det?[8|]
du kan jo kjøpe sånt tisse laken til å ha under det vanlige lakenet. eg har kjøpt det og eg blir vell den første som bruker det. vatnet kan jo gå ka tid som helst når datoen nærme seg og då skal eg jo prøve å beskytte senga.....[:D]
Vi har kjøpt "baby-svane" madrass. Skal vist være veldig bra, for den er allergi-testa og så kan du vaske trekket. Men har kjøpt et "tisselaken" i tillegg.
Vi har kjøpt "baby-svane" madrass. Skal vist være veldig bra, for den er allergi-testa og så kan du vaske trekket. Men har kjøpt et "tisselaken" i tillegg.
I dag var jeg på Jysk og kjøpte madrass, overmadrass og dyner til gullet! Kjøpte DreamZone sensus-madrass, fikk anbefalt den fra flere. Så ble det Høie- dyner da, så nå må det vel bli bra![;)][;)]
I dag var jeg på Jysk og kjøpte madrass, overmadrass og dyner til gullet! Kjøpte DreamZone sensus-madrass, fikk anbefalt den fra flere. Så ble det Høie- dyner da, så nå må det vel bli bra![;)][;)]