Madrass

Ida123

Elsker forumet
Åssen madrass har dere kjøpt til sprinkelsenga?

Har ikke kjøpt sprinkelseng enda.. Men regner kansje med å ha skumgummi madrass, slik jeg har i vogga...[8|]

Vi har kjøpt fjærmadrass (erre svigermor da, hehe). HAdd d t David å, syns den er bra. Kjøpt på Barnas Beste.

Madrassen vi har er 100 polyesterfiber...allergitestet...flammetestet ogkan vaskes på 40 grader...kjøpt på tøffeliten[:)]

Vi har svane. Vet ikke hva det heter det som er inni. Sånn hvit ting

Oj.. så fancy madrass dere har tenkt på da... trodde ikke det var helt vanlig jeg...[8|] Men kanskje jeg som ligger litt etter...[8|] Må nok tenke meg litt om med den skumgummimadrassen da altså...hehe[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: tipp

Vi har svane. Vet ikke hva det heter det som er inni. Sånn hvit ting

Vi har også det. Med en sånn tynn overmadrass på [:)]

Vi har sånn fjærmadrass om jeg ikke tar helt feil, skulle ihvertfall være veldig bra. Husker ikke helt hva det er, men ihvertfall ikke skumgummi...

Vi har stokke seng vi og der fulgte det med madrass... har ikke pakket den opp enda så vet ikke helt hvordan den er jeg gitt[:)] Håper den er bra!

Pappa sier at jeg har kjøpt sånn kokkos madrass, men det kan vel ikke hete det? hehe.. skulle hvertfall være bedre enn skummadrass sa hun i butikken.. 

vi har fjærmadrass med overmadrass oppå. Trekket kan tas av og vaskes.
Det var noen som sa noe om skumgummimadrasser, at det kunne fort samles mye skumle dyr og sånn der. Så ble rådet til iallefall å ikke kjøpe brukt skumgummi. Men en ny skumgummimadrass er sikkert helt greit å bruke. De veier jo ikke så mye disse små.[:)]

Back
Topp