madrass

MammaTilEmilie

Gift med forumet
noken som ha denne sengen her?

Vi kjøpte den sengen på møbelringen i januar og sliter som bare det me den...
Madrassene i midten sklir fra hverandre så der blir ett stort glipp i madrassen, vi klagde på det og fekk nye madrasser og nytt trekk men så gikk det 2 mnd og det samme begynte og skje igjenn..
Jæævlig irriterande når man gir 5000 for ei seng..
Fleire som har denne sengen som har problemer med det?

Møbelringen sei heile tia att dei skal sjekke opp i de men de gjør ingenting..
Nå er det snart 3 uker siden eg ringte de...
ka har eg krav på dere som vet?

*dyttehjelp*? :D

Er det de to madrassene i bunnen som sklir fra hverandre?
Da kan du eventuelt kjøpe noen beslag og feste dem sammen.

Har ikke kjennskap til sengen dessverre, men har ikke hatt slikt problem med de rammemadrassene vi har hatt.

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Er det de to madrassene i bunnen som sklir fra hverandre?
Da kan du eventuelt kjøpe noen beslag og feste dem sammen.

Har ikke kjennskap til sengen dessverre, men har ikke hatt slikt problem med de rammemadrassene vi har hatt.

de mellomste

Synes det høres rart ut jeg da at de skal skli fra hverandre. Er jo stort sett derfor det er ett trekk rundt slik at man skal slippe det problemet.
Kanskje dere kan forhandle med Møbelringen og kreve en tykkere overmadrass, da vil jeg tro det kanskje blir bedre.

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Synes det høres rart ut jeg da at de skal skli fra hverandre. Er jo stort sett derfor det er ett trekk rundt slik at man skal slippe det problemet.
Kanskje dere kan forhandle med Møbelringen og kreve en tykkere overmadrass, da vil jeg tro det kanskje blir bedre.
[/quot

Ja det er jo veldig merkelig men det skjer jo og er veldig ubehagelig ... :(

fikk endelig tak i han rette idag og da sa han det att vi kunne kjøpe en fastere seng men da måtte vi opp i pris og de kostet rundt 10 000 og eg har ikkje akkurat penger til og punge ut me 5-6000 til for ei seng

På bildet er jo den midterste madrassen én stor madrass, er den ikke det hos dere?
Hvis den er delt så kan dere jo høre om det går an å få byttet til en stor en.

Om det er de nederste som deler seg, så har hvertfall Ikea sånne sammenkoblingsstykker som fungerer greit.

Det slår meg også at det kanskje kan fungere å sy på borrelåsbånd på de sidene av madrassen som ligger inn mot hverandre, så det er noe ekstra som holder de sammen? evt snor og knytte sammen, eller noe sånt?

ORIGINAL: lilleninni

På bildet er jo den midterste madrassen én stor madrass, er den ikke det hos dere?

Hvis den er delt så kan dere jo høre om det går an å få byttet til en stor en.

Om det er de nederste som deler seg, så har hvertfall Ikea sånne sammenkoblingsstykker som fungerer greit.

Det slår meg også at det kanskje kan fungere å sy på borrelåsbånd på de sidene av madrassen som ligger inn mot hverandre, så det er noe ekstra som holder de sammen? evt snor og knytte sammen, eller noe sånt?

det er 2x90 madrasser som du legger ved siden hverandre og så tar du på trekket..

Back
Topp