Madrass til vugge

x1xo Lykkeliten o

Forelsket i forumet
Noen som vet om det går an å få tak i madrass eller om en bare pleier å skjære til en madrass? Mål ca. 80X40

tror du enten må "lage" selv ellers er der mange plasser du får special bestilt madrass mål tror jeg. Men en skumgummi madrass er jo enkelt selv å tilpasse.

har hørt at d går an å kjøpe 40 x 80 husker ikke hvem eller hvor. skal sjekke litt. 

Takk for svar! Får kjøpe en madrass og skjære til (håper de kan gjøre det på butikken..) [:)]

ORIGINAL: TauZa

har hørt at d går an å kjøpe 40 x 80 husker ikke hvem eller hvor. skal sjekke litt. 

Hadde jo vært det enkleste! Hvis det da ikke blir mye dyrere..

ORIGINAL: Mariet

Ser at du er fra Rogaland, i Sandnes har de ihvert fall en butikk som skjærer til[:)]

Vi kjøpte på Jysk og skar til, men det er fordi jeg ikke tåååler å ta på skumgummi (fryyysninger), og må ha trekk utenpå [;)]

Hilsen snikusen fra august (som gjerne vil ha 28.juli, hihi!) [;)] 

Vet du hvor butikken i Sandnes ligger? Skar de til på Jysk for dere?

De har da vuggemadrass til vuggene de selger i babybutikkene! Både Babyshop og Reflex-butikkene selger de madrasser til vugge, så hvis du har en standard vugge (ikke selvbygd etter egne mål) så får du kjøpt det der. Mener standard mål er 40*90 cm.

Vi har bestilt Bedside Crib som har samme mål som krybbe og får med madrass og sengekant som passer.

lurer på d samme ja. blir sikkert til at vi skjerer en fra en gammel madrass som vi gjorde sist. men ble så hakkete og lite bra....

vi har måttet kutte til en madrass, ingen som hadde målene på kurven vår..

jeg fant ingen som passet. Har da kjøpt den minste skummadrass fra jysk og skjæret den til passe størrelse

Pris på den Addi??

Jeg får låne meg ei vugge til å ha på stua, men må ha ny madrass. gidder ikke bruke masse penger på det liksom.

ORIGINAL: Minibille

Pris på den Addi??

Jeg får låne meg ei vugge til å ha på stua, men må ha ny madrass. gidder ikke bruke masse penger på det liksom.

vi var i dag og handlet madrass på jysk som vi skal skjære til. Den kostet 149kr. 60*120. [:)]

Vi kjøpte vuggemadrass hos en babyutstyrsbutikk og skar den på lengden.. De var laget sånn at man kunne skjære i det og trekket passer fortsatt. Utrolig enkelt å skjære til og fort gjort[:)]   Tror vi har samme mål på vogga som du.. 

Jeg har akkurat vært ute å kjøpt madrass til vugga[:)]

Der jeg kjøpte hadde de to størrelser, 40x84 og 40x90[:)]

Vi kjøpte madrass til vugga med målet 40x84 og så har pappa bygget vuggen ut fra de målene..vi gjorde det den veien vi....[;)]

Back
Topp