Madrass til vugge.

Jimsik

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Jeg finner bare for små madrasser eller for store.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i ca 50x90?
Det nærmeste jeg finner er 45x85 eller 40x90.
Det gjør vel ikke noe om det er en glipe på 5 cm på lengde og bredde? Eller bør jeg ta den som mangler 10 cm på bredde? Hva hadde dere gjort? Dette er en hjemmelaget vugge som jeg fikk da jeg var baby for 33 år siden.
 
Kanskje jysk har type skumgummi madrass du kan skjære til? Usikker på kvalitet og om det er greit for ein baby, men trur dei har litt forskjellig å velge mellom.
 
Jeg finner bare for små madrasser eller for store.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i ca 50x90?
Det nærmeste jeg finner er 45x85 eller 40x90.
Det gjør vel ikke noe om det er en glipe på 5 cm på lengde og bredde? Eller bør jeg ta den som mangler 10 cm på bredde? Hva hadde dere gjort? Dette er en hjemmelaget vugge som jeg fikk da jeg var baby for 33 år siden.
Vi kjøpte skumgummimadrass og klippet til til vår vugge,da denne er gammel og ikke har kurante mål.
 
Jeg hadde nok valgt å klippe til en madrass selv. Evt tatt den som er 10 cm for kort og lagt et håndkle i nederste enden for å holde madrassen stabil :happy:
 
Jeg hadde nok valgt å klippe til en madrass selv. Evt tatt den som er 10 cm for kort og lagt et håndkle i nederste enden for å holde madrassen stabil :happy:
Det som er dumt er jo at det er bredden den er for liten med 10 cm, ikke lengden. Da må jeg eventuelt ta et teppe på den siden.
 
Kanskje jysk har type skumgummi madrass du kan skjære til? Usikker på kvalitet og om det er greit for ein baby, men trur dei har litt forskjellig å velge mellom.
Ja, kanskje jeg skal gjøre det. har jeg noe syssel og drive med også. Ikke at jeg er så flink til slike ting men :laughing002
 
Det som er dumt er jo at det er bredden den er for liten med 10 cm, ikke lengden. Da må jeg eventuelt ta et teppe på den siden.
Ja, men det går ann å legge et teppe der ja. Sånn at det ikke blir en glipe, evt ha babynest oppi oppi vugga
 
Jeg skal klippe til for å få plass i vår. De kan også gjøre det for deg på butikken :)
 
Hvor kjøpte dere madrass da? Vil jo ha en rimelig, men god.
Husker nesten ikke, men mener det var på jysk. Mine lå sldri mye i vugga,og det vsr aldri planen heller så derfor trengte jeg ikke noen veldig god madrass til denne.
 
Kjøpte en billigere større madrass jeg klipper til da vi har en veldig gammel vugge med merkelige mål :p
 
Back
Topp