Madrass til sprinkelseng

Den som passer sengen og barnets vekt og alder.
De har egne madrasser til sprinkelsengene på IKEA.

Hadde håpet jeg slapp å dra på ikea [emoji30] Så man ikke bruke andre madrasser?

Joda, man kan jo det, bare finne riktige mål og riktig fasthet, og en madrass som puster om barnet blir liggende med ansiktet ned i madrassen.

Aerosleep Evolution [emoji173]️

Hadde håpet jeg slapp å dra på ikea [emoji30] Så man ikke bruke andre madrasser?

Du kan bruke hvilke madrass du vil. Sprinkelseng lik den du har vil jeg tro har ganske standard mål så da vil alle madrasser til sprinkelseng passe. Finnes også nettbutikker (f.eks jullyroom) som selger madrasser til sprinkelseng så slipper du å fysisk måtte dra til en butikk ;)

Du trenger ikke dra til Ikea :) de har nettbutikk. Frak 89 kroner. Madrassene deres er kjempegode (vunnet mange tester) og de er veldig billige i forhold til andre steder. Ta med noen laken på bestillingen med det samme.

Du kan bruke hvilke madrass du vil. Sprinkelseng lik den du har vil jeg tro har ganske standard mål så da vil alle madrasser til sprinkelseng passe. Finnes også nettbutikker (f.eks jullyroom) som selger madrasser til sprinkelseng så slipper du å fysisk måtte dra til en butikk ;)
Ikea har også nettbutikk :) fra 89 i frakt

Back
Topp