Har dundyne frå PrincessTakk for mange svar og tips! Overmadrass hadde jeg ikke tenkt på engang. :O har dere tenkt på type overmadrass og dyner også?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dundyne frå PrincessTakk for mange svar og tips! Overmadrass hadde jeg ikke tenkt på engang. :O har dere tenkt på type overmadrass og dyner også?![]()
Der har jeg kjøpt også [emoji6] 3 for 2 der nåHar dundyne frå Princess![]()
Dei er veldige gode - vi kjøpte på 50% då vi skulle ha eldstemann for 2 år sida. Har den aller minste til vogna, så hadde vi den litt større i sprinkelsenga. Då han var 1 år gjekk vi over til juniordynaDer har jeg kjøpt også [emoji6] 3 for 2 der nå
Halv pris er ikke feil [emoji5] Vi kjøpte en vinterdyne til vogn og sprinkel senga og en sommerdyne til senga. Er greit å ha litt forskjellig tenkte vi siden man aldri vet hvordan høsten blir [emoji6]Dei er veldige gode - vi kjøpte på 50% då vi skulle ha eldstemann for 2 år sida. Har den aller minste til vogna, så hadde vi den litt større i sprinkelsenga. Då han var 1 år gjekk vi over til juniordyna![]()
Så kjekt!Har dundyne frå Princess![]()
De er anbefalt av Norges astma og allergi forbund ihvertfall. Fikk beskjed at for meg som har mye allergier er det det som er best. Men vi er jo alle forskjellige da [emoji6]Så kjekt!
Men jeg er litt usikker på dun, da samboer er allergisk. Vet ikke om det vil påvirke henne?![]()
Da er det jo verdt et forsøk.De er anbefalt av Norges astma og allergi forbund ihvertfall. Fikk beskjed at for meg som har mye allergier er det det som er best. Men vi er jo alle forskjellige da [emoji6]