Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir en smule forvirret av alle valga.. Vet den ska være fast og ny, men fortsatt så klør jeg meg i hue på hvilken vi ska ta [emoji85] Godt vi har litt tid på oss [emoji12]Hvilken madrass har dere valgt til sprinkelsenga? Jeg føler at det er en jungel! Flere av madrassene virker nærmest helt like.Spiller det tilsynelatende ingen rolle, så lenge se står til kravene som har blitt satt?

Er de relativt tynne? For tisselaken har jeg hørt ikke er no særlig så tidlig, vurderte derfor kjøpe overmadrass. Men så usikker på hvilke..Ikeamadrasser. Kjøpte også masse overmadrasser som puster, men beskytter madrasset mot lekasjeuhell, som også kan vaskes på 60 grader.
Har kjøpt ikea sine overmadrasser (yssa vyssa) og de er helt ypperlig. Passe tykk uten at de gjør senga for myk(som små babyer ikke skal ha).Er de relativt tynne? For tisselaken har jeg hørt ikke er no særlig så tidlig, vurderte derfor kjøpe overmadrass. Men så usikker på hvilke..
Takk for tipset [emoji8] Blir nok å ta turen inn til ikea en dag.Har kjøpt ikea sine overmadrasser (yssa vyssa) og de er helt ypperlig. Passe tykk uten at de gjør senga for myk(som små babyer ikke skal ha).
Ja, tisselaken er absolutt ikke anbefalt mtp krybbedød. Tisselaken er heller ikke noe særlig å ligge på. Skikkelig klamt! :S
Denne gangen kjøper jeg ny, men mellomste arvet av eldste. Vasket da trekket godt, og frøs skumgummien samt luftet den godt. Kjøpte overmadrass som jeg brukte over, men en gang gjennbruk får holdeTil dere som har barn fra før. Kjøper dere ny madrass til den nye babyen?
Ja, huff det er grusomt klamt. Prøvde å sove på slike selv da jeg ventet mellomste. Hadde spitter ny seng og jeg var så redd vannet skulle gå mens jeg sov :S Ente opp med at jeg dro innom jobb og knabbet noen sånne engangskladder for å prøve det i stedet, men de var jo ikke litt bedre en gang :O Syns såååå synd på pasientene mine når jeg må bruke dem i senga deres. Nei, jeg vil ikke ligge på slikt selv og da bruker jeg det ikke til barna mine. Det er heller ikke anbefaltTakk for tipset [emoji8] Blir nok å ta turen inn til ikea en dag.
Det må bli fryktelig klamt ja.. Det puster jo ikke [emoji53]
Har tenkt tanken på å skaffe det til meg selv pga ny og dyr seng.. Men litt usikker om jeg orker ligge på det [emoji23] Får se hva det blir til..Ja, huff det er grusomt klamt. Prøvde å sove på slike selv da jeg ventet mellomste. Hadde spitter ny seng og jeg var så redd vannet skulle gå mens jeg sov :S Ente opp med at jeg dro innom jobb og knabbet noen sånne engangskladder for å prøve det i stedet, men de var jo ikke litt bedre en gang :O Syns såååå synd på pasientene mine når jeg må bruke dem i senga deres. Nei, jeg vil ikke ligge på slikt selv og da bruker jeg det ikke til barna mine. Det er heller ikke anbefalt![]()
Vurderte å kjøpe slik madrassbeskytter til dobbeltsengen selv. Mener jeg har sett at jysk har slik. De er ikke så tykk da, så vet ikke om de vil hjelpe noe særlig. Men om det gjør at det begrenser seg til overmadrassen så er jeg happyHar tenkt tanken på å skaffe det til meg selv pga ny og dyr seng.. Men litt usikker om jeg orker ligge på det [emoji23] Får se hva det blir til..
Helt enig at hvis man ikke takler å ligge på sånt selv, blir det litt feil å tvinge det på barna. Spesielt med tanke på krybbedød osv..
Vurderte å kjøpe slik madrassbeskytter til dobbeltsengen selv. Mener jeg har sett at jysk har slik. De er ikke så tykk da, så vet ikke om de vil hjelpe noe særlig. Men om det gjør at det begrenser seg til overmadrassen så er jeg happygår jo an å ha tisselaken under den kom jeg på nå
da kanskje man ikke blir så klam tenker det kan være kjekt å ha uansett når det blir nattamming, melkesøl og gulping hehe
Til dere som har barn fra før. Kjøper dere ny madrass til den nye babyen?
Til dere som har barn fra før. Kjøper dere ny madrass til den nye babyen?