Madrass til sprinkelseng.

Zickaa

Flørter med forumet
Septembergull'17
Hvilken madrass har dere valgt til sprinkelsenga? Jeg føler at det er en jungel! Flere av madrassene virker nærmest helt like. :think005 Spiller det tilsynelatende ingen rolle, så lenge se står til kravene som har blitt satt?

Aner ikke hvor mye det hr å si hvordan madrass man velger. Regner med lille blir å sove mest i senga sammen med oss uansett :)

Hvilken madrass har dere valgt til sprinkelsenga? Jeg føler at det er en jungel! Flere av madrassene virker nærmest helt like. :think005 Spiller det tilsynelatende ingen rolle, så lenge se står til kravene som har blitt satt?

Heia :)
Funnet deg en madrass?

Kjøper den til 400kr fra IKEA. Har samme til storebror og er fornøyd :) Tror egentlig ikke det spiller så stor rolle... vi hadde en til 100kr fra jysk som vi skjærte til for å ha i vugga. Funka bra den også.

Kjøper den til 400kr fra IKEA. Har samme til storebror og er fornøyd :) Tror egentlig ikke det spiller så stor rolle... vi hadde en til 100kr fra jysk som vi skjærte til for å ha i vugga. Funka bra den også.

Tar den fra Ikea vi også :) Gutten vår bruker sin enda og den er fast og fin. Har den også hos mamma i gjestesenga hans [emoji4]

Hmm, tror jeg må inn på Ikea. :D

Jeg har kjøpt den dyreste de hadde på jysk, håper virkelig den er bra nok. Føler meg litt overnervøs og bekymret for alt merker jeg [emoji85]

Vi har den til 400 fra ikea, pluss masse overmadrasser[emoji4]

Har en fra jysk som store søster brukte, den skal han få arve. Skal kjøpe ny overmadrass/tisselaken for å ha over

Kjøpte den dyreste fra skeidar til nr 1, mens vi nå kjøpte den på ikea til 400,- Jeg ser eller merker ikke noe forskjell på dem.

Trykte meg inn på feil her, jeg. Hører egentlig til oktober. Måtte bare svare likevel:facepalm:
Vi har Kiliseng etter storesøster, så er låst til type madrass som følger av det. Uansett er vel det viktigste at madrassen ikke er for myk.. Sånn ift. komfort er nok det meste bra nok når de er så små! Enkelte mener dog at fiber (ikke skumgummi) er mer egnet/gunstigere mtp. allergi og allergiutvikling..

Har den til 600 kr fra Ikea etter storebror. Skal kjøpe en overmadrass til den, også har jeg kjøpt madrassbeskytter.

Vi hadde Drykid fra babyshop sist. Og kjøpt Aerosleep denne gang.
Har også en ekstra tynn overmadrass til etter uhell når den dyre er i vask. Liker ikke å la baby sove rett på tisselaken. Det er heller ikke anbefalt av LUB ☺

Kjøpte den dyreste på jysk, synes den ser fin ut..
Og med 25 års garanti vil jeg tro det skal holde til han vokser ut av sprinkelsenga :hilarious:

Vi har ett barn fra før på 2, vi har 2 ikea madrasser . Så nå når han er inne i dotrening og "jeg klarer ta av bleie selv" fasen er det veldig greit ha noen å vaske på. Bruker selvfølgelig tisselaken, men det er veldig kjekt kunne vaske madrass trekket og. Heller 3 madrasser til 400 kr en en han ikke har "råd" til å tisse ut :)

Vi bruker overmadrass også har vi heller 2 av det ☺ da ligger han ikke rett på tisselakenet )o de er lett å vaske. Aldri fått noe på madrassen

Back
Topp