Madrass til simovogn?

vimsemams

Elsker forumet
Jeg har simo kombi etter førstemann, men så er det madrassen i bag'en. Den har jo ligget i kjelleren i 3 og halvt år, så den må jo vaskes, evnt. kjøpe ny.

Blir den ødelagt om jeg vasker den i maskina??
Selger de madrassene alene på babyutstyrsbutikker?
Eller skal jeg liksågodt kjøpe skumgummimadrass på byggmixen?[:)]

Vet ikke om de selger madrasser løst eller om den kan vaskes i maskin. Men kan evt prøve å håndvaske den i badekar/balje? Eller lufte den godt og se om det hjelper?

Akkurat det har jeg tnekt på også,vi skal bruke Simo`n etter storebror,men der har bagen ligget innpakket i boden inne,så den burde være like fin.
Men tenkte også på et,om den burde byttes eller om jeg kan vaske den...?

Du får jo kjøpt ekstradeler til alle vogner. Så da burde det jo ikke være problem å få bestilt en madrass :)

hmmmm.....det eh ej ikkje tenkt på...[8|]
vi skal ha simo vogna etter odin og den madrassa he logge i buda i 1,5 år.
visst den er like fin bruka vi den om igjen.
men visst ikkje fe ej sambo te og sjere ut ny[:)]

Jeg tar av trekket og så støvsuger jeg madrassen så godt som mulig. I denne vogna er det ikke skumgummimadrass, men en annen type som ikke kan vaskes.

alt som er vaskelapp på kan vaskes, alt som kan vaskes vaskes på 30 grader, du kan vaske trekket til madrassen, men selve madrassen må håndvaskes :) Resten av vognen som beggen og kalesjen å slikt må vaskes med nylon vask:P Eg har bruksanvisning til min liggende enda:p den er 5 år gammel, er etter lillebroren min :p 

Jeg har kjøpt en stor madrass som jeg skjærer til små madrassen. Vognene får bare ny overmadrass som jeg skjærer til. Det er så mye billigere

her legg æ de bare i vaskemaskina på skyllingsprogrammet.... mn e gammel den æ har da. 

Min var visst ødelagt, så må få tak i ny uansett[8|] Bra jeg så over den nå da, og ikke ventet til vi kom hjem med baby[:)]

Hmm, det må vel sjekkes ja.. Den har ligget i bagen i boden i over 1 år, så kanskje lurt å sjekke[:-]

Back
Topp