Madrass til chicco next2me

vårmamma89

Flørter med forumet
Hei! Er det nokon som veit kvar eg kan få tak i ny madrass til chicco next2me? Vil ikkje bruke opp igjen etter storebror då han gulpa mykje.
 
Aa

Alltid tomt på lager der, har overvåka den i månedsvis
Å søren , det så jeg ikke. Tror vi kjøpte fra babybanden, de skulle åpne nettbutikk igjen 1 mai. Når er termin?
 
Fikk du bestilt på mimmis nå nylig? Jeg har vært innom der jevnlig, og står alltid "ikke på lager". "/
Ja, bestilte for ei veke sidan, men dei har ikkje fått den frå leverandør enda, så usikker på om den når fram til termin. Eg sendte mail til mimmis og spurte om de kunne bestille inn. Har reserveløsning viss baby kjem før madrassa :)
 
Ja, bestilte for ei veke sidan, men dei har ikkje fått den frå leverandør enda, så usikker på om den når fram til termin. Eg sendte mail til mimmis og spurte om de kunne bestille inn. Har reserveløsning viss baby kjem før madrassa :)

Lurt, takk for svar! Da får de en mail herfra og, tror jeg^^, Kjøpte sengen brukt. Madrassen ser heeelt ny og fin ut, men tror ikke jeg tør ta sjangsen allikevel, siden jeg ikke kjenner selger.
 
Lurt, takk for svar! Da får de en mail herfra og, tror jeg^^, Kjøpte sengen brukt. Madrassen ser heeelt ny og fin ut, men tror ikke jeg tør ta sjangsen allikevel, siden jeg ikke kjenner selger.

Ja, dei fiksar heilt sikkert ei til deg og, fekk mail frå dei når den var mulig å bestille i nettbutikken så slapp å følge med:) Har også kjøpt mi seng brukt, men tør ikkje bruke madrasser som er arva. Tok foressten trekket av senga og vaska i maskin på 40 grader, gikk heilt fint! :)
 
Back
Topp