vårmamma89
Flørter med forumet
Hei! Er det nokon som veit kvar eg kan få tak i ny madrass til chicco next2me? Vil ikkje bruke opp igjen etter storebror då han gulpa mykje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Er det nokon som veit kvar eg kan få tak i ny madrass til chicco next2me? Vil ikkje bruke opp igjen etter storebror då han gulpa mykje.
Alltid tomt på lager der, har overvåka den i månedsvis
Å søren , det så jeg ikke. Tror vi kjøpte fra babybanden, de skulle åpne nettbutikk igjen 1 mai. Når er termin?Aa
Alltid tomt på lager der, har overvåka den i månedsvis
Å søren , det så jeg ikke. Tror vi kjøpte fra babybanden, de skulle åpne nettbutikk igjen 1 mai. Når er termin?
Fekk bestilt på mimmis, termin 16.mai så håper den snart er på vei i posten takk for svar!
Ja, bestilte for ei veke sidan, men dei har ikkje fått den frå leverandør enda, så usikker på om den når fram til termin. Eg sendte mail til mimmis og spurte om de kunne bestille inn. Har reserveløsning viss baby kjem før madrassaFikk du bestilt på mimmis nå nylig? Jeg har vært innom der jevnlig, og står alltid "ikke på lager". "/
Ja, bestilte for ei veke sidan, men dei har ikkje fått den frå leverandør enda, så usikker på om den når fram til termin. Eg sendte mail til mimmis og spurte om de kunne bestille inn. Har reserveløsning viss baby kjem før madrassa
Lurt, takk for svar! Da får de en mail herfra og, tror jeg^^, Kjøpte sengen brukt. Madrassen ser heeelt ny og fin ut, men tror ikke jeg tør ta sjangsen allikevel, siden jeg ikke kjenner selger.