madrass på ikea ..

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
Dere som har kjøpt sprinkelseng på ikea, hvilken madrass har dere kjøpt? Har dere kjøpt overmadrass også?
Har forstått d slik at d er andre størrelser på sengene fra ikea så må kjøpe madrass der ... men det er litt for mange å velge mellom [8|] så fint med noen tips [;)]

De har svanemadrass på Ikea, den tror jeg at jeg hadde gått for om jeg var deg [;)]

eg kjøpte den som heite sultan blunda. håper den er bra, prismessig var vell det den nest dyraste. håper det betyr bra kvalitet[8|][:D]

Jeg har ikke kjøpt seng på Ikea, men på Møbelringen.
Men har kjøpt Svane-madrass. Tror det er den samme som de har på Ikea.
Og den vil jeg absolutt annbefale.
Den har avtagbart trekk som kan vaskes, og er allegi-testet.

ORIGINAL: Snuppeline

Jeg har ikke kjøpt seng på Ikea, men på Møbelringen.
Men har kjøpt Svane-madrass. Tror det er den samme som de har på Ikea.
Og den vil jeg absolutt annbefale.
Den har avtagbart trekk som kan vaskes, og er allegi-testet.

då trur eg madrassa eg kjøpte skal vere grei. avtagbart trekk på den i alle fall.

Sikkert bra den du oxo har kjøpt frøken my.
Praktisk med avtagbart trekk som kan vaskes, for man må regne med noe lekasje... [;)]

Vi har kjøpt seng og madrass på ikea som Håvard bruker, selfors blunda tror jeg den heter. Kjempefornøyd med den vi, så vi kommer til å kjøpe den samme til lillejenta også[:)]

lekkasjer følger nok naturlig med ja[:D][:D] har kjøpt meg diverse tisselaken for å skåne madrassene litt[;)]

ORIGINAL: frøken my

lekkasjer følger nok naturlig med ja[:D][:D] har kjøpt meg diverse tisselaken for å skåne madrassene litt[;)]

Det har jeg også kjøpt! Veldig kjekt, så sparer man madrassen.

Ja den blå litt tykke madrassen Trine82.. tror den kanskje heter sultan drömma ..

Takk for tips jenter! skal reise til ikea å kjøpe madrass og seng i løpet av uka tror j, så satser på at j finner noe fint [:D][:D]

Back
Topp