FruSc Glad i forumet 22 Mai 2008 #1 Noen som har noen formening om madrassene til små bebbiser? Eller andre madrasser som er av god kvalitet og gode og ligge på?
Noen som har noen formening om madrassene til små bebbiser? Eller andre madrasser som er av god kvalitet og gode og ligge på?
E EmmaT Gift med forumet 22 Mai 2008 #2 småen har ikea madrass, sover godt han [;)] gode madrasser det skal jeg driste meg til å si ..
F FancyPants Forumet er livet 22 Mai 2008 #3 Ikea funker fint. De er så små og lette at behovet for en dyr madrass ikke er til stede. Det viktigste er at madrassen ikke er for myk, mtp krybbedød.
Ikea funker fint. De er så små og lette at behovet for en dyr madrass ikke er til stede. Det viktigste er at madrassen ikke er for myk, mtp krybbedød.
FgmE Forelsket i forumet 22 Mai 2008 #4 Her har gulljenta Ikea dyna og puta... Puta er ikke bra...den er bare en stor klump, men dyna er super..mer junior dyne..
Her har gulljenta Ikea dyna og puta... Puta er ikke bra...den er bare en stor klump, men dyna er super..mer junior dyne..
MissMamma Glad i forumet 22 Mai 2008 #5 ikea madrassene er testet å de er samme kvalitet som andre steder[:D] jeg har kjøpt ikea madrass..
FruSc Glad i forumet 22 Mai 2008 #6 Takk takk [:D] Er så vanskelig å vite hva som er bra og ikke, selv om alle sier forskjellig, så synes jeg ikea er topp på det meste[:)] Hvilke madrasser kjøpte dere? Er det ikke sånn at en ikke skal ha enkelte stoffer i sengetøyet eller madrasser??
Takk takk [:D] Er så vanskelig å vite hva som er bra og ikke, selv om alle sier forskjellig, så synes jeg ikea er topp på det meste[:)] Hvilke madrasser kjøpte dere? Er det ikke sånn at en ikke skal ha enkelte stoffer i sengetøyet eller madrasser??