madrass i vogn

DK82

Forelsket i forumet
Hva skal dere bruke i vognen?
Bare madrassen? Madrassen med skinnfell? Madrassen + pose?
Jeg syns madrassen virket veldig tynn. Det er i og for seg ikke noe problem når lillegutt skal ligge i skinnposen. Men hva med når jeg tar ut skinnposen? Noen gode alternativ?
Da er det jo mest sannsynlig sommer også. Lurer på om det kan bli litt varmt å ligge på skinnfell i løpet av sommeren :) Må hvertfall ha ett alternativ på varme dager..

Mamma foreslo å legge ett veldig tykt tovet ullteppe under madrassen.
Tar i mot gode forslag! :)

Disse små barna bryr seg ikke om den madrassen er tynn. De skal faktisk ha litt hardt underlag. Vi bruker den madrassen og lammeskinn, lammeskinnet kan fiiint brukes på varme sommerdager også da ullas regulerer på temperaturen. Vet mange ikke tror på det men det er sant ;-)

Husker det var snakk om dette på tidligere terminforum også. Jeg synes madrassen i vognen var tynn, men synes aldri det var noe problem når den kom i bruk. Babyen lå godt, så at madrassene er tynne tror jeg går helt fint :)

Her blir det bare madrass og dyne når vi ikke bruker voksiposen, det funket helt fint på storebror.

Her blir det madrass,ullfell og pose hvis det er kaldt naar jeg faar lille..naar det blir varmere kommer jeg og til aa bruke ullfellen og dyne/teppe alt etter temperaturen.Og ullet regulerer temperaturen naar det er varmt..Naar jeg fikk forstefodte 20.mars 09..saa var det en fin vaardag med 12 grader..dagen etterpaa snodde det,-og det kom 20 cm sno..Og da kom ullfellen,og voksiposen veldig godt med;-)

Her blir det vel bare madrassen tenker jeg....
Pose hvis det er kjølige dager tidlig i mai :-p Ja, også dyne selvfølgelig :-)

Takk for gode erfaringer. Tror nok jeg investerer i ett ullfell i tillegg til ullposen :)

Vi kommer også til å ha lammeskinn i tillegg til madrassen (og så dyne over) om sommeren. Her hvor jeg bor har det ikke vært spesielt varmt de siste somrene, så jeg belager meg på å gå med god (regn)jakke ute selv på trilleturene.

Back
Topp