Maclaren techno XT

SiTrOn

Elsker forumet
noen som har erfaring med denne reise/paraplytrilla?
evt hvor man kan få tak i den utenom babyshop og fru lyng.... (nettbutikk?)

Vi drar til Danmark på lørsdag og vi fant ut i går det hadde vært fint med en liten trille som tar mindre plass i bilen. og denne kan vist legges helt bakover også...

Vi har i dag ringt alle babyshoppene og fru lyngene i hele Oslo/akershus men ingen på lager[:'(][&o]

så det ser dårlig ut å at vi får tatt med en sånn til Danmark, men vi tenker å kjøpe den fordet  når vi kommer hjem igjen.....

takk takk.
ingen erfaringer med den? eller evt XLR?

hmm det har vi ikke tenkt på, kanskje vi finner en sånn i Danmark! [:D]

så hun har den ja, fint å høre at hun er fornøyd med den da!

ORIGINAL: princess83

ORIGINAL: SiTrOn

hadde en i den forrige barselgruppa som var gift med en danske.
så de var jo ofte i danmark og kom ofte hjem med en ny vogn[:D]
hun sa det var MYYYE billigere der..

JA nå fant jeg en dansk side med vogna, har butikk ikke langt fra huset vi har leid!! nesten halvparten av prisen!![:D][:D] supert at du sa det ! [:D] takk takk

Jeg har XLR og er suuuuuuuuuuper fornøyd. Men den er dyr [&:] Bra du fant en side som har den billig i danmark. Da blir det vel ny vogn på deg [8D] Jeg bruker nesten ikke annen vogn jeg nå. Simen trives kjempe godt og har så god utsikt mot verden at han ikke vil ligge i dypvognen... Da får han ikke med seg en dritt og blir kjempe sinna.

Ha en god tur, og jeg vil nesten garantere deg at du blir fornøyd, den er en drøm å trille. Som sagt, bare gode ord om vognen [;)]

hadde en i den forrige barselgruppa som var gift med en danske.
så de var jo ofte i danmark og kom ofte hjem med en ny vogn[:D]
hun sa det var MYYYE billigere der..

JA nå fant jeg en dansk side med vogna, har butikk ikke langt fra huset vi har leid!! nesten halvparten av prisen!![:D][:D] supert at du sa det ! [:D] takk takk

OJ SÅ BRA[:D] det var jo supert da..det var penger spart[;)]

ja absolutt, kunne ikke blitt bedre[:D] de har den til og med på lager! da blir det ny vogn på mandag!![:D]

og bra at du fant den i danmark til mye billigere pris [;)]

Back
Topp