Macette!

x1xsiljis

Glad i forumet
Hvor mye biola gir du? En t-skje om dagen?[8|]
Må nesten prøve å se om det kan få orden på magen hans stakkar[&o]

Jeg har gitt en ts om dagen ja. En venninne av meg som jobbet på barneklinikken anbefalte meg det, for der oppe gav de det når den ammende moren gikk på antibiotika og barnet ble dårlig i magen av dette (jeg fikk antibiotika da jeg hadde brystbetennelse, så var da hun sa dette). Tror jeg ville begynt med minifom før du gir biola. Minifom er jo for luft, mens biolaen er bra når magen er ustabil pga medisin o.l Ville derfor ikke gitt biola uten at sønnen din har magetrøbbel pga medisin.

PS har svart deg i den andre tråden du startet også :
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18694032

Takk[:)] nå ga jeg han en t-skje i sta, men kanskje jeg skal vente med det da til vi ser om dråpene hjelper.. Takk for svar[:)] i begge trådene[;)] er ikke så lett med luftsmerter nei[&o] han presser og presser stakkar, og bare så vidt han får ut en liiiiten promp[X(]

Min gutt promper som bare det, så han får heldigvis luften ut. Har du prøvd vibrerende vippestol? Eller kanskje du skulle tatt deg en tur til kiropraktor for å se om det er noe han kan gjøre?? Om han ikke får luften ut så er det kanskje kolikk?? Er ikke din like gammel som min? 4 uker?

han gjorde det før han også, men nå er det noe som har stoppa seg :( jeg slutta hvertfall med den mixtuern mot sopp i tilfelle det var den, for jeg følte hvertfall det ble værre?![8|]
jeg veit ikke om det er kolikk jeg, men innbiller meg att da ville det vært værre kanskje.. har tenkt på kiropraktor, men det er jo så dyrt :/
må nesten gjøre det hvis ikke minifom dråpene hjelper...
jo, de er like gamle, han er 4uker og 2dager i dag[:)]

Back
Topp