Macbook

Agrestic1

Elsker forumet
Dere som har det, er dere fornøyde? Fikk høre idag at det trengs ikke virusprogram[8|] Det er jo uvant...kom med ris og ros[:D]

jeg fikk min macbook pro på tirsdag og så langt er jeg veldig fornøyd. liker vedlig godt bilde og videoprogrammet som følger med og touchplata og funksjonene man kan gjøre med den er kjempebra!! syns alt er veldig enkelt og oversiktelig!

hvis du ikke kjenner på mye til mac fra før kan det være veldig nyttig å dra innom f.eks elkjøp og få den demonstrert på apple-avdelingen der.. jeg syns det var veldig nyttig!

I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Best på bilder og video, enkel og oversiktlig:) Og ingen virus:)

Fornøyd? JA!!! Kommer aldri til å kjøpe meg windows maskin igjen. Har hatt min mac i 2 år nå, og den er fortsatt like sprek.

ORIGINAL: tuppamaara

Fornøyd? JA!!! Kommer aldri til å kjøpe meg windows maskin igjen. Har hatt min mac i 2 år nå, og den er fortsatt like sprek.

Sign, elsker den! Har ikke hatt et eneste problem!

Signerer.. bortsett fra jeg bare har hatt min i 1år da [8D]

3 år med samme maskinen her! ELSKER!
Kommer til å kjøpe meg en macbook pro når jeg er ferdig som student i mars :)

Back
Topp