Maca - erfaring?

Kaffepus

Gift med forumet
Noen som har erfaring med Maca?
Virker det? Føler du deg bedre?
Å hvor bestiller du det ifra?

Spennende :) aldri hørt om det:)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Dette vil jeg vite også. Leste om det istad, og har lyst til å bestille. Skal være veldig bra for sædcellene, og gi mer sædvæske som de svømmer i og gjøre at de svømmer bedre. Noen som har bestilt dette fra et sted og kan anbefale det?

Jeg bruker det:) det er kjempe bra for mye, dette er jo superfood :)

Jeg begynte med superfood en periode sist sommer, raste ned i vekt men så kom ferien då å jeg glemte å ta dette, men maca tar jeg endå samt av og til spirulinna:)

Maca er et produkt som er ulovlig å selge i Norge, men lov å bruke å bestille fra eu godkjente land! Jeg bestiller fra iherb, har aldri blitt stoppet i toll (bank i bordet) dette hjelper mye på energien min, humøret, sexlysten samt hår, negler osv! Hørt at vist du tar det øker du også fruktbarheten :) bare spør vist dere lurer :)

Jeg bruker det:) det er kjempe bra for mye, dette er jo superfood :)

Jeg begynte med superfood en periode sist sommer, raste ned i vekt men så kom ferien då å jeg glemte å ta dette, men maca tar jeg endå samt av og til spirulinna:)

Maca er et produkt som er ulovlig å selge i Norge, men lov å bruke å bestille fra eu godkjente land! Jeg bestiller fra iherb, har aldri blitt stoppet i toll (bank i bordet) dette hjelper mye på energien min, humøret, sexlysten samt hår, negler osv! Hørt at vist du tar det øker du også fruktbarheten :) bare spør vist dere lurer :)

det var veldig mange alternativer inne på nettsiden. hvem er å anbefale?

Den eg bruker er den med grønt på posen, så står det nederst incan superfoods:) åsså er det ei oransje sol på :)

Back
Topp