Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mac er fantastisk.. Greier igrunnen ikke å si noe spesifikt.. Vet bare at jeg går aldri tilbake til vanlig pc :)MsMongo skrev:
Rødtoppen Hissig skrev:
Mac er fantastisk.. Greier igrunnen ikke å si noe spesifikt.. Vet bare at jeg går aldri tilbake til vanlig pc :)MsMongo skrev:
Samme her, men legger til at det tok litt tid å komme inn i alt, men nå er jo alt så mye bedre. Alt er mye lettere, alt går raskere, du trenger ikke å gå omveier for noen ting. Når du slår macen på tar det under minuttet før den er på internett, slår du på en pc må du vente hvertfall 5min, jo mer du lagrer på pc, jo tregere blir den, macen blir ikke treg!!
Grafikken er bedre, musikken blir bedre, brukervennligheta er bedre, alle programmene er bedre og lettere konstuert. Musa gjør som du vil - det gjør den ikke med pc, da må du ha en spesiell teknikk så den ikke går omveier.
Var skeptisk da jeg først gikk til anskaffelse av mac, men har ikke angret ett sekund, går ALDRI tilbake til pc!!! Alle jeg kjenner som har anskaffet seg mac går heller ikke tilbake til pc, ingen av de har blitt skuffet - og jeg kjenner mange som har bytta!