Mac

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Jeg har sååå lyst på MacBook air, Så jeg trenger å vite hva som er bra med Mac og hva som er dårlig:)

Mac er fantastisk.. Greier igrunnen ikke å si noe spesifikt.. Vet bare at jeg går aldri tilbake til vanlig pc :) 

MsMongo skrev:
Mac er fantastisk.. Greier igrunnen ikke å si noe spesifikt.. Vet bare at jeg går aldri tilbake til vanlig pc :) 

MsMongo skrev:

Samme her, men legger til at det tok litt tid å komme inn i alt, men nå er jo alt så mye bedre. Alt er mye lettere, alt går raskere, du trenger ikke å gå omveier for noen ting. Når du slår macen på tar det under minuttet før den er på internett, slår du på en pc må du vente hvertfall 5min, jo mer du lagrer på pc, jo tregere blir den, macen blir ikke treg!!

Grafikken er bedre, musikken blir bedre, brukervennligheta er bedre, alle programmene er bedre og lettere konstuert. Musa gjør som du vil - det gjør den ikke med pc, da må du ha en spesiell teknikk så den ikke går omveier.

Var skeptisk da jeg først gikk til anskaffelse av mac, men har ikke angret ett sekund, går ALDRI tilbake til pc!!! Alle jeg kjenner som har anskaffet seg mac går heller ikke tilbake til pc, ingen av de har blitt skuffet - og jeg kjenner mange som har bytta!

Klikket meg inn og trodde tråden handlet om MAC sminke. :P

Uansett, har Macbook Pro og jeg eeeelsker den. Kan ikke helt forklare hva det er ved Apple produkter som fascinerer meg, men kan love deg at når du først kjøper deg en macbook så kommer du aldri til å gå tilbake til Windows.

Den er raskere, har mye bedre programmer, utroooolig lekker design!!

dere har ingenting negativt med den? Men den høres jo fantastisk ut da, hehe.. Da blir det kanskje mac på meg da, wiiii

Ingenting negativt å si om mac her heller!
Kommer aldri til å ha vanlig pc igjen... Den er rask, bråker ikke like mye som mange andre pcer gjør, har alle funksjonenen som en vanlig pc + flere (f.eks. appstore), den har veldig mange geniale snarveger (kan bruke klikkflaten til det meste. f.eks bytte mellom åpne vinduer, gå frem og tilbake, scrolle opp og ned osv) fantastisk skjerm, god lyd +++

Ifølge min mann som kan endel om pc så er mac noe dritt.. men kommer jo ann på hva man skal bruke den til. Ser du etter en pc du kan spillle på er ikke mac tingen, da det er mange spill den ikke støtter..

Det er også mye oftere problemer med å få ting til å fungere, dvs driverne osv..

En annen ting er at hvis det skulle skje noe med pcen så er apple utrolig gniene på å hjelpe deg og som oftest ender mange med å måtte betale reparasjonen selv eller kjøpe ny pc fordi apple på en eller annen måte klarer å vri det til at det er du som har skadet pcen.. Jeg har hørt mange stygge slike historier..

har mac på 5 året nå, og gikk akkurat fra en mac book air, til en macbook pro, er stråledne fornøyd!!!

har alldri opplevd å få problemer som butikk,apple ell brukerstøtte på jobb ikke kan fixe

kommer alldri til å gå over til pc igjen. :) var ett krav nå når jeg beg i ny jobb,at jeg skulle ha mac. ;)

Rødtoppen Hissig skrev:

MsMongo skrev:

Samme her, men legger til at det tok litt tid å komme inn i alt, men nå er jo alt så mye bedre. Alt er mye lettere, alt går raskere, du trenger ikke å gå omveier for noen ting. Når du slår macen på tar det under minuttet før den er på internett, slår du på en pc må du vente hvertfall 5min, jo mer du lagrer på pc, jo tregere blir den, macen blir ikke treg!!

Grafikken er bedre, musikken blir bedre, brukervennligheta er bedre, alle programmene er bedre og lettere konstuert. Musa gjør som du vil - det gjør den ikke med pc, da må du ha en spesiell teknikk så den ikke går omveier.

Var skeptisk da jeg først gikk til anskaffelse av mac, men har ikke angret ett sekund, går ALDRI tilbake til pc!!! Alle jeg kjenner som har anskaffet seg mac går heller ikke tilbake til pc, ingen av de har blitt skuffet - og jeg kjenner mange som har bytta!

da har du en veldig treg pc... de nyere pcene nå kan du fint komme på nett på 1 minutt

Se på denne sammenligningen f.eks

Der ser man en av Asus sine nye modeller mot den billigste Macbook Pro jeg kunne finne i den størrelsen.
(For de som bryr seg om penger vs ytelse)

Back
Topp