Mac oppskrytt?

[Hildemor]

Elsker forumet
Alle vil liksom ha.. men jeg skjønner ikke helt greia jeg[:-] Den er dritkul da,men vi sitter bare her med de bærbare pcene våre vi. Bruker aldri macen vår. Er det noe vi ikke skjønner eller?[:D] Prøvde å installere word og,men må tydligvis kjøpe word for mac da. Syns det er så uvant jeg,for alt er så annerledes[&:]

Bruker MacBooken min hver dag jeg, elsker den[:)]

ORIGINAL: sogn78

Eg har ein liten macbook air som eg sitter med på fanget heile kvelden omtrent, syns den er fantastisk eg[:D][:D] Sambo sitter med sin macbook pro på sitt fang[;)]

Dette er en stasjonær da..trådløs. Derfor jeg kjøpte den og,åsså er den jo så kul[:D] men vi bruker den aldri[:-] Holder på med en oppgave og,så tenkte at jeg kunne jo skrive på den,men så har jo ikke den word,så da var jeg like langt[&:]

Mac er forsåvidt ok maskiner og sånn, med litt sær programvare bare. Det verste med Mac, er vel egentlig de hardcore fanboys'ene som totalt sliter ut folk med preiket sitt, som om Mac er en religion.

ORIGINAL: [Hildemor]

Eg har ein liten macbook air som eg sitter med på fanget heile kvelden omtrent, syns den er fantastisk eg[:D][:D] Sambo sitter med sin macbook pro på sitt fang[;)]

Dette er en stasjonær da..trådløs. Derfor jeg kjøpte den og,åsså er den jo så kul[:D] men vi bruker den aldri[:-] Holder på med en oppgave og,så tenkte at jeg kunne jo skrive på den,men så har jo ikke den word,så da var jeg like langt[&:]

Skjønna godt at du velger å bruka laptopen din da ja, stasjonær pc blir aldri brukt her i huset, kan jo ikkje ha den på fanget[;)]

Skjønner ikke hva som er stort jeg heller, haha.. Fikk en mac av samboeren min i fjor, hadde jo litt lyst til å prøve ut.. Men jeg skal ikke ha mac neste gang[:)]

Alle vil liksom ha.. men jeg skjønner ikke helt greia jeg[:-] Den er dritkul da,men vi sitter bare her med de bærbare pcene våre vi. Bruker aldri macen vår. Er det noe vi ikke skjønner eller?[:D] Prøvde å installere word og,men må tydligvis kjøpe word for mac da. Syns det er så uvant jeg,for alt er så annerledes[&:]

Prøv OpenOffice, gratis :)

ORIGINAL: lille snegle

Prøv OpenOffice, gratis :)

Har lasta det ned,men føler liksom ikke det blir det samme[&:] Har skrevet i word fra før..ble helt merkelig når jeg tok minnepinnen i macen[&:]

Skjønna godt at du velger å bruka laptopen din da ja, stasjonær pc blir aldri brukt her i huset, kan jo ikkje ha den på fanget[;)]

Sant det, selv om en kan ha tastaturet i fanget da[:D] den er jo trådløs[:)]
Tenkte egentlig jeg skulle ha den til skolearbeidet da,men jeg er jo word fan til tusen så klarer ikke tilpasse meg noe annet[:D]

Føler meg plutselig litt gammel[:-][:D]
Klarer ikke venne meg til den jo[&:] Bruker den til spotify på fest og kobler til høyttalerne... Det er det[:D]

Er jo bare å laste ned microsoft office til mac...

Jeg digger min macbook, og mår denne maskinen går til hel*** blir det garantert en mac igjen.

ORIGINAL: LadyGodiva

Jeg digger min macbook, og mår denne maskinen går til hel*** blir det garantert en mac igjen.

Prøvde laste ned prøveprogram idag, og det ble masse idiotiske tegn som jeg frykta[&:] Men kan jo kjøpe office for mac da..får finne ut om jeg vil betale 900 kr for det, eller selge den[;)] Har liksom ikke lyst å selge heller,men syns bare det er så dumt at den blir så lite brukt.

Blir nok vant til den om jeg bruker den mer da[:)]

ORIGINAL: LadyGodiva

Prøvde laste ned prøveprogram idag, og det ble masse idiotiske tegn som jeg frykta[&:] Men kan jo kjøpe office for mac da..får finne ut om jeg vil betale 900 kr for det, eller selge den[;)] Har liksom ikke lyst å selge heller,men syns bare det er så dumt at den blir så lite brukt.

jeg har ikke betalt for min office for mac ;-D

Back
Topp