Mac eller pc? Hjeeeelp...

Benedicte og gutta

Elsker forumet
Jeg skal ha ny bærbarpc og vurderer ulike merker. Del dine erfaringer, jeg trenger de!! Skal jeg gå over til Mac? Eller finne en bra pc?

jeg ville gått for Mac! elsker min macbook pro, og vil aldri ha noe annet noen gang igjen! :D

Ok, hva er prisen??

ORIGINAL: *cookie*

jeg ville gått for Mac! elsker min macbook pro, og vil aldri ha noe annet noen gang igjen! :D

Sign!
Once you go mac, you never go back[;)]

Jeg angrer ikke et sekund på at jeg brukte et par lapper ekstra og heller kjøpte macbook fremfor en vanlig pc.

VET jeg skal ha Mac neste gang jeg skal ha laptop

<3 Mac <3

Synes alle sier det at når de har hatt en pc og så en Mac er det ALDRI tilbake[;)] ja, da blir det vel det da, gleder meg kjenner jeg! Er jo verdt et par tusen lapper mer hvis den er bedre!!

Jeg kommer til å gå for Mac neste gang, ingen tvil. Har hatt mye tull med alle pc jeg har hatt så nå er det nok. Alle jeg har hørt som har Mac sier de er supre. Så blir vel ikke lenge før jeg invistere i en ny Mac.[:)]

Har mac, men savner pc! Forstod meg mye bedre på den, pluss at ikke alle programmer fungerer på mac [&:]

Kjøp deg mac!

Har nettopp kjøpt meg macbook pro, og er stråålende fornøyd!
Slipper virus og annet tull :)

Hvilke programmer funker ikke på Mac? Er det et problem??

ORIGINAL: blomst88

Har mac, men savner pc! Forstod meg mye bedre på den, pluss at ikke alle programmer fungerer på mac [&:]

Hvilke programmer savner du? Jeg har alltid funnet enn fullgod erstatter til det jeg har hatt behov for i alle fall.. stortsett alt nytt blir jo laget til pc OG mac nå for tiden

maaaaaac!! alldri i livet om jeg går tilbake til pc! hatt min macbook pro i 4 år nå,null trøbbel!!

Skal ikke si min mening om mac vs pc, men det som ikke søttes av mac er det meste som har med flash å gjøre.

Mac!
Har hatt min iBook i seks år nå, aldri noe problem. Den har aldri kræsja, og har aldri blitt formatert. Er ikke i tvil om hva jeg skal ha igjen iallfall!

ORIGINAL: Lillezilje

ORIGINAL: blomst88

Hvilke programmer savner du? Jeg har alltid funnet enn fullgod erstatter til det jeg har hatt behov for i alle fall.. stortsett alt nytt blir jo laget til pc OG mac nå for tiden

Jeg husker ikke skal jeg være heilt ærlig, men bla. photoscape eller hva det heter som hun over her nevnte og noen andre programmer jeg har komt over, også har de ikke fungert.
Men, er ikke ett kjempeproblem!

Når jeg hadde pc så skjedde det mye oftere at den hang seg opp, det skjer så og si aldri med macen.. Så det er jo ett stort pluss [;)]

Alikevel hadde jeg nok valgt pc fordi jeg savner det gamle oppsettet som jeg alltid har brukt [:)]

ORIGINAL: *Becca*

ORIGINAL: *cookie*

Sign!
Once you go mac, you never go back[;)]

det er jug! Jeg hater macen min.. HAr hatt den i 2 år.. ALDRi MAc igjen [;)][8D]

Back
Topp