Maage?

Heidi:)

Glad i forumet
Noen erfarne?
Jeg vet magen kan bli litt oppblåst og sånn de første ukene, men når begynner magen å synes? Det er kanskje helt forskjellig fra person til person og størrelse? Jeg er ca 8 uker på vei og har vært en del oppblåst et par uker,men ikke på en stund nå..men jeg synes jeg har fått litt mage..en kul midt på , rundt navelen liksom..klarer ikke holde den inn..til og med mannen min kommenterte det her idag.. føler jeg blir avslørt i alle gensere.. :/ Er ikke det litt tidlig,eller kan man se antydning allerede nå?
Jeg er ikke veldig høy og alltid vært ganske slank om det kan ha noe å si..

det kommer helt ann på kroppen din! :) om du er veldig tynn syns det nok fortere enn på meg som sparer på mageflesk ;-)))

Sist svangerskap måtte jeg gå med gravidbukser fra uke 11-12 for det pressa no så voldsomt nederst ved skambeinet!!!

Hmm.. føler meg liksom ikke oppblåst heller, og er en sånn kul på magen uansett når på dagen.. hehe.. troor ikke det er innbilning heller

Gyneokologen min sa det kom til å synes tidlig på meg siden jeg var så slank..men søkt litt rundt på nett, og der så det ikke ut som magen kommer før ETTER uke 12 uansett..

Ca uke 8-9 begynner tarmer og andre ting å flytte seg oppover, og da forandrer ofte magen seg. :)

livmoren er ikke så langt oppe som navlen ennå, så er mer tarmer og slikt som har forandret formen på magen.... ca 4 mnd pleier magen å bli synlig. fosteret er bare en liten knopp fortsatt.

Takk for svar begge to
Da er det nok tarmer og sånt som har forandret seg og plass kanskje ja..vet jo at embryoet ikke er større enn en liten ert liksom :p hehe..

*Cake-Pop* skrev:
det kommer helt ann på kroppen din! :) om du er veldig tynn syns det nok fortere enn på meg som sparer på mageflesk ;-)))

Sist svangerskap måtte jeg gå med gravidbukser fra uke 11-12 for det pressa no så voldsomt nederst ved skambeinet!!!

Jeg også begynte med gravidbukser fra uke 10-11 siste svangerskap fordi allt føltes trangt og ubehagelig rundt magen.

Jaa.. jeg klarer ikke gå i olabukser osv jeg.. går bare i joggebuker om dagen,av og til tights men de strammer sånn...så jeg å dra den langt opp i såfall .. lekkert :p

Her er magen på plass og jeg bruker gravidbukse eller joggebukse. Vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig for magen stikker bra ut! Her er det nr3 og jeg merker at magen har vært tøyd ut før ;)

Back
Topp