maaaatgaaaal!!!

Meieriet

Elsker forumet
Nå har vi (gubben ...) bestemt oss (seg ...) for å ta rev i seilene og få bort litt av valpefettet. Men - det er så vanskelig! Jeg blir helt gaaal på kveldene! MÅ spise noe hele tiden, tenker bare på mat/ godterier - prøver å tygge på noe sunt, men det eneste jeg klarer å tenke på er hva jeg skal putte i munnen. Og i kveld er gubben ute og ser fotball, og jeg har spist is og pottis og sjokolade og klementiner og youghurt og drukket cola og fanta ... What to do??

Jeg har altså ikke selvdisiplin... Veldig rart. Var ikke noe porblem å slutte å røyke i sin tid - slutta på dagen - og det tilogmed to ganger! (begynte igjen etter to år uten røyk[:@]) Og det var aldri noe problem. Men dette her... hjelpes... Veldig rart å være så svak [8|]

"svake menske, oh jeje, hvorfor er du så svak, hvorfor er du så svak" [&:]

ORIGINAL: *LL*

Lettere å slutte å røyke enn å slutte med usunne matvaner...
Røyk har man ikke liggende rundt i huset, det er ikke overalt hvor du snur deg på butikker osv.
Har ingen tips for jeg sliter med motivasjonen selv.
Det som funker best for meg er å se på før-bildene jeg tok nå rett over nyttår. Fytte grisen[X(]
Meeeen, as we speak sitter jeg å drikker en colaboks. Har influensa da, og har ikke spist på ett par dager. Så fant ut at litt sukker energi sikkert bare er sunt![8|]

tell me about it!!! [&:]

Kos deg med colaen - er ikke så ille om du ikke har spist noe på et par dager. Kroppen trenger litt energi.

Back
Topp