Maaaasse utflod!?

LuringNr3

Gift med forumet
Flere som sliter med masse utflod? Det er sånn at jeg må stoppe opp, kikke i trusa og se til at det ikke er noe annet enn utflod som kommer ut. ÆSJ! :silent

Huff, har litt hele tiden, men kjenner det liksom ikke.. Høres guffent ut... Men det er jo normalt.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Yes, amen! Har hatt en del hele veien, men de siste dagene har det jo vært vann-ish, så jeg var jo redd for fostervannet! :p Roet seg litt nå da! Er ikke noe gøy. Føles lite fresht ut! :p

Har en god del jeg også, og har hatt det hele tiden. Skikkelig irriterende og føler meg ikke akkuratt så fresh nei :S

Har en del jeg og no,helt vanlig:-(
Jeg har truseinnlegg på hele tiden....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Bruk truseinnlegg :) Det er i hvertfall min redning!

Jeg har og. Hater truseinnlegg så jeg bytter heller Truse to ganger i døgnet. Må faktisk tørke trusa når jeg er på do... Pluss at jeg kjenner at det renner../

Jeg har og. Hater truseinnlegg så jeg bytter heller Truse to ganger i døgnet. Må faktisk tørke trusa når jeg er på do... Pluss at jeg kjenner at det renner../

Tror du burde prøve å ha innlegg eller papir i trusa, sopp f.eks storkoser seg når du går med konstant småvåt truse.. og det er jo ikke noe gøy med sopp :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg tåler ikke truseinnlegg, blir sår og får UVI nesten med en gang... Så jeg bruker papir og bytter hver gang jeg er på do. Hater det... Må bytte truse ooooofte! Sånn 2-3 ganger pr dag :P

Du får kjøpe en sånn rull med rispapir, som man bruker i tøy bleier :-) Kanskje det kan funke greit :-)

BVforum via Samsung

Du får kjøpe en sånn rull med rispapir, som man bruker i tøy bleier :) Kanskje det kan funke greit :)

BVforum via Samsung
haha, dette har jeg faktisk liggende... Men er ikke poenget med de at fuktighet skal gå igjennom men at "solids" skal bli sittende?

Tror du burde prøve å ha innlegg eller papir i trusa, sopp f.eks storkoser seg når du går med konstant småvåt truse.. og det er jo ikke noe gøy med sopp :-(

jammen åh... Nå er det nesten 8 år siden sist jeg hadde sopp.. Og jeg har ikke brukt truseinnlegg i mange av de siste årene.. Men. Jeg syns truseinnlegg er ekkelt, også hvis jeg ikke har helt bommulstruse men sånn strechy stoff (som er det som er mest behagelig å gå i nå med magen) så sitter jo ikke innlegget fast i stoffet en gang!

Sorry detaljer......men slimer dere også? Jeg har hatt en del av det, og tenker at det for all del ikke må være slimproppen :P

Jeg syns vanlige truseinnlegg er kjipe, så nå har jeg kjøpt tena sine, myyye bedre!

Og ja.. slim.. urgh.. men bare enkelte dager heldigvis.

Sorry detaljer......men slimer dere også? Jeg har hatt en del av det, og tenker at det for all del ikke må være slimproppen :P
Jeg har hørt at slimproppen kan " gå " flere ganger. Ikke noe stress så lenge det ikke er blod. Jeg hadde en megaslimklump i trusa sist svangerskap og ble litt stresset, men fikk beskjed om at det var helt ufarlig..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp