Maaaaaaaandariner!!!

En tråd i 'Januar 2019' startet av Attpåklattpåvei :), 18 Okt 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Mmmmmm!!! Skikkelig cravings på mandariner om dagen! De begynner å bli sykt gode :hungry: andre som craver de nydelige C-vitaminene?
    Opplever å få et lite matkick rett før jeg skal legge meg hver kveld nå.. Litt rart for jeg spiser jevnlig ila dagen. I kveld spiste jeg et eple, en mandarin, mye druer, tre rader med crispo og drakk et stort glass vann. Rett før leggetid liksom :p

• Enig Enig x 1
  2. Januarmammaen Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Nam nam!! Spiser det jeg også, og epler.. og kuttet appelsin! Nam! Må også har mat før senga

3. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Klementiner :p:p har ikke begynt å kjøpe det enda, men det hørtes igrunnen godt ut :)

4. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Hehe, ok da.. Heter visst klementiner :p har alltid sagt mandarin jeg :smiley-angelic006

• Liker Liker x 1
  5. lillepolly Glad i forumet Januarlykke 2019

Har dilla på aroma epler for tiden jeg!! ;)

• Liker Liker x 1
  6. Tulleklompen Forelsket i forumet

Her er det pærer, men fikk veldig lyst på klementiner nå :p

• Liker Liker x 1
  7. Villrosa Elsker forumet Septembergull'17 Januarlykke 2019

Går mest i grapefrukt og norske epler her :) Tror jeg sparer på klementinene (sier egentlig også mandariner av gammel vane) til nærmere jul :)

• Liker Liker x 1
  8. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Norske epler er også helt fantastisk! ❤️ Lukter meg frem til de beste på butikken

• Liker Liker x 1
  9. Istid Elsker forumet Marshmallows2021 Januarlykke 2019

Tror jeg må handle klementiner til helgen, fikk skikkelig lyst på nå:):)

• Liker Liker x 1
  10. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Har spist 6-7 stk i kveld.. :hungry::p

• Liker Liker x 1

Del denne siden