MA

Jeg og sambo har snakket en del sammen, og vi blir å prøve igjen med en gang. Og jeg må bare forberede meg på at det vil bli enda tøffere å bli gravid på nytt etter dette. Men vi ønsker så gjerne å gi datra vår søsken :Heartred
Men akkurat nå er fokuset på å komme seg gjennom dette
Det samme var vår "medisin", bli gravid igjen fortest mulig. Føltes helt feil ut at magen var tom! Jeg tror det gikk ca 4 mnd før vi var gravid på nytt, jeg hadde ny positiv test innen jeg hadde termin med den jeg mistet (som var målet mitt).
Det er godt du forbereder deg på at det blir tøft.. jeg var mye redd! Men jeg fikk god oppfølging og tidlige ultralyder. (Dette var i 2014, før det var vanlig med offentlig tidlig Ultralyd). Mannen min var nok og ekstra redd og preget av tapet, og jeg merket at han koste mindre med magen enn med første mann. Men vi fikk en flott lillebror av det.

Men nå får dere ta en dag om gangen. Sørg så mye og lenge som nødvendig. Så kommer dere gjennom dette en erfaring rikere, og sterkere sammen.

Jeg og sambo har snakket en del sammen, og vi blir å prøve igjen med en gang. Og jeg må bare forberede meg på at det vil bli enda tøffere å bli gravid på nytt etter dette. Men vi ønsker så gjerne å gi datra vår søsken :Heartred
Men akkurat nå er fokuset på å komme seg gjennom dette
Så godt å høre at dere tenker sånn :Heartred Høres ut dom om dere har god støtte i hverandre.
Det er tøft gangen etter, veldig tøft. Spesielt når tapet skjer/blir oppdaget rundt 12 ukers merket. Man har gått så lenge og skal til å begynne å føle seg litt tryggere og så forsvinner verden under føttene:sorry:

Vi fikk god oppfølging da vi gikk igjennom vårt første vellykkede svangerskap etter en opplevelse som ligner på din. Fikk og tidlig ultralyd i uke 12-13 før det var normalt at alle fikk. Følte meg en del tryggere etter den.

Ta godt vare på hverandre i dagene som kommer.
Jeg ønsker deg en kjapp og ukomplisert vei igjennom dette og at dere blir gravide raskt igjen:Heartred

Så godt å høre at dere tenker sånn :Heartred Høres ut dom om dere har god støtte i hverandre.
Det er tøft gangen etter, veldig tøft. Spesielt når tapet skjer/blir oppdaget rundt 12 ukers merket. Man har gått så lenge og skal til å begynne å føle seg litt tryggere og så forsvinner verden under føttene:sorry:

Vi fikk god oppfølging da vi gikk igjennom vårt første vellykkede svangerskap etter en opplevelse som ligner på din. Fikk og tidlig ultralyd i uke 12-13 før det var normalt at alle fikk. Følte meg en del tryggere etter den.

Ta godt vare på hverandre i dagene som kommer.
Jeg ønsker deg en kjapp og ukomplisert vei igjennom dette og at dere blir gravide raskt igjen:Heartred
Jeg kommer nok til å be om ekstra oppfølging når jeg blir gravid igjen. Vil da ha en ul før uke 12, så jeg slipper å eventuelt gå så lenge og tro at alt er ok hvis det ikke er det.

Tusen takk :Heartred

Ånei, så trist å høre :( ❤️ må være forferdelig når du har kommet så langt. Hørte ikke du hjertelyd med doppler også for ikke så lenge siden?
Tenker på deg ❤️ stor klem

Startet i dag å blø, endte opp med sjekk på sykehuset. Fosteret hadde sluttet å utvikle seg uke 7+6… så jeg må tilbake i morgen for å få tabletter for å starte en abort.
Så det med en gang når hun tok ultralyd :arghh: Hjerte mitt er helt knust!
Ånei, så forferdelig trist å høre! :crybaby2Ta godt vare på hverandre i tiden fremover. Å gå gjennom en MA er ikke en opplevelse jeg unner noen. For meg hjalp det veldig med varmeflaske på magen og Greys Anatomy på TVen i de timene det stod på som verst. Sender deg mange trøsteklemmer :Heartred

Er nå på sykehuset, fått satt tabletter vaginalt og fått smertestillende. Så håper jeg kroppen ordner opp selv
Blir du værende på sykehus til det er over nå? eller blir du sendt hjem? :Heartred

Blir værende. Jeg må ha en sprøyte etterpå, siden jeg er rhesus minus.. håper det ikke drar ut for jeg vil hjem
Så bra at ting er i gang og at dette triste kapittelet snart er over.
På en måte bra du får være på sykehuset da. Da er de vel ganske sikre på at alt er ute før du reiser hjem?
Håper dette går så fort og smertefritt som mulig:Heartred
Tenker masse på deg:Heartbigred

Så bra at ting er i gang og at dette triste kapittelet snart er over.
På en måte bra du får være på sykehuset da. Da er de vel ganske sikre på at alt er ute før du reiser hjem?
Håper dette går så fort og smertefritt som mulig:Heartred
Tenker masse på deg:Heartbigred
Ja, vi bor ca 2 timer unna å kjøre så de vil ha meg her en stund. Skal undersøkes rundt 16 tiden. Har startet å blø og kan virke som det kommer ut som det skal.
Nå vil jeg bare hjem :Heartred
Takk :Heartred
Har bestilt opp en del el tester og g tester nå, så skal vi sette i gang så fort jeg får klarsignal!

Ja, vi bor ca 2 timer unna å kjøre så de vil ha meg her en stund. Skal undersøkes rundt 16 tiden. Har startet å blø og kan virke som det kommer ut som det skal.
Nå vil jeg bare hjem :Heartred
Takk :Heartred
Har bestilt opp en del el tester og g tester nå, så skal vi sette i gang så fort jeg får klarsignal!
Det er godt du blir tatt godt vare på:Heartred
Huff, skjønner godt at du vil hjem, dette har vært en lang dag for deg.
Håper alt er overstått og at du er på snarlig tur hjem nå:Heartred

Back
Topp