MA

Ååå nei!!! Var ikke sånn det skulle gå! :arghh::sad010SÅ lei meg på dine vegne!
 
Startet i dag å blø, endte opp med sjekk på sykehuset. Fosteret hadde sluttet å utvikle seg uke 7+6… så jeg må tilbake i morgen for å få tabletter for å starte en abort.
Så det med en gang når hun tok ultralyd :arghh: Hjerte mitt er helt knust!
Fikk tårer i øynene nå...Fy søren så urettferdig og kjipt livet skal være noen ganger!:arghh: Huff,dette var ordentlig trist! Håper du har godt støtte rundt deg nå og at de ivaretar deg på sykehuset :Heartred
 
Ååå, så trist å lese :sad010føler virkelig med deg, har selv opplevd det 2 ganger.. Håper alt er bra med dere tross omstendighetene :Heartpink ta godt vare på hverandre oppi dette, sender en god klem :Heartpink
 
Å nei, det var virkelig ikke oppdateringa jeg håpet å se fra deg nå, så utrolig trist å høre :Heartred
 
Ånei!! Jeg håpet virkelig at det skulle være en uskyldig blødning! Det er helt forferdelig når man har kommet så langt, og spesielt når man har vært i så dårlig form! Jeg føler så utrolig med deg! Sender masse virtuelle klemmer :Heartred :Heartred :Heartred
 
Å kjære deg :Heartred
Jeg har ikke ord...

Skulle så gjerne ønske du slapp å gå igjennom dette.
Sender deg masse klemmer, tenker masse på deg og feller i skrivende stund noen tårer for deg og lille spiren din:Heartred
Håper du har masse støtte rundt deg nå. Ta godt vare på deg selv:Heartbigred
 
Å nei, ord blir fattige i slike stunder :Heartred Tenker masse på deg, er så urettferdig at dette må skje. Sender klemmer og omtanke deres vei :Heartred
 
Nei så leit, den store skrekken. Håper det går bra med dere til tross for omgivelsene, ta vare på hverandre :Heartpink
 
Nei og nei, kjære deg :Heartbigred Dette var trist å høre! Det er beintøft, jeg har selc opplevd MA. Ta vare på hverandre, og jeg håper du får god hjelp av sykehuset og de rundt deg:Heartbigred Klem til deg
 
Ånei så utrolig trist!! Håper du har god støtte rundt deg.

Også håper jeg neste klaffer helt til mål :Heartred :Heartred
 
Jeg og sambo har snakket en del sammen, og vi blir å prøve igjen med en gang. Og jeg må bare forberede meg på at det vil bli enda tøffere å bli gravid på nytt etter dette. Men vi ønsker så gjerne å gi datra vår søsken :Heartred
Men akkurat nå er fokuset på å komme seg gjennom dette
 
Back
Topp