MA..

Så utrolig vondt å høre, jeg gikk gjennom SA i juli, det var så vondt psykisk. Unner ikke min verste fiende dette i det hele tatt. Hadde ingen smerter ellers, blødde kun 3 dager. 50 dager etter satt spira på nytt, men veien dit var frustrerende :( Håper du kommer deg raskt :Heartred

Er 10 dager siden jeg målte hcg sist. Da var den 5400.
Skal måle ny på mandag, før jeg får ny ul, som 2 forskjellige legen skal se på, og så få tablettene for aborten. Altså vi så null på ultralyden. Ikke fosterannlegg engang. Han kunne skimte en bitteliten plommesekk, uten å kunne si det for sikkert. Vil bare bli ferdig med dette nå..
Da skulle jo hcg vært mellom 40 000- 80 000 nå:sorry: så trist, masse lykke til, skjønner at du bare vil få det unnagjort..:Heartred

Da skulle jo hcg vært mellom 40 000- 80 000 nå:sorry: så trist, masse lykke til, skjønner at du bare vil få det unnagjort..:Heartred
Hun sa det skulle vært minst 20 000 +
Så ja, det er på vei ned..

Håper du får ett klart svar på mandag :nailbiting: vanskelig å leve i usikkerhet :depressed:

Dette er så fryktelig vondt å høre♥️ Store klemmer sendes din vei!

Håper du får ett klart svar på mandag :nailbiting: vanskelig å leve i usikkerhet :depressed:

hcg steget fra 10 000 til 11 000 på fire dager, så det var ikke noe tvil.
Fått første tablett og starter på Cytotec kuren i morgen tidlig.

lykke til alle sammen, håper spirene deres klamrer seg fast til Mai ❤️ Kommer nok til å titte innom av og til, dere er en herlig og støttende gjeng!❤️

lykke til alle sammen, håper spirene deres klamrer seg fast til Mai ❤️ Kommer nok til å titte innom av og til, dere er en herlig og støttende gjeng!❤️
Off :( så utrolig leit :oops: håper abortprosessen går fort og at dere blir gravide igjen med neste mulighet :love7
Velkommen til å stikke innom når du vil :Heartred

Off :( så utrolig leit :oops: håper abortprosessen går fort og at dere blir gravide igjen med neste mulighet :love7
Velkommen til å stikke innom når du vil :Heartred
Tusen takk, nesten en lettelse med en avklaring etter en utrolig lang helg ❤️ Krysser fingrene for at jeg kan bli en del av juli gjengen ❤️

Masse lykke til videre med prøvingen. Håper veldig det blir en frisk og fin sommerbaby på deg :Heartred Du er velkommen til å henge med gruppen videre :)

Sender deg en stor klem! Og håper spiren sitter for deg snart!:Heartred
Har vært gjennom en ma selv i uke 8, i 2014 dog. Men det er vondt når man så gjerne vil ha en liten. Tenker ennå på den spiren innimellom, som ikke ble noe av.

Huff, det var jo ikke slik det skulle gå.
Sender nye varme klemmer.

Back
Topp