Ma

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Hadde egentlig termin 11 april altså i disse dager men
mistet i uke 8-9. På tul i dag fikk jeg ikke se de hjerteslagene jeg hadde gledet meg til. Der var det helt stille. I følge mensterminen var jeg ca 9 uker også denne gangen. Å terminen hadde blitt rundt 7 november. Fått cytotek og er allerede i gang. Kom litt blod på toalettet i stad, ellers lite smerter og murringer.. Jeg hadde kun en halv fot inn her, nettopp på grunn av all engstelse rundt de første delen av graviditeten, veldig usikker på om jeg orker å gå gjennom dette igjen. Tror egentlig ikke det, vi brukte 6 mnd på å bli gravid og unge er vi heller ikke lenger. Lykke til alle dere andre fine jenter i november gjengen[emoji173]️

Store klemmer [emoji173] dette skulle ikke du oppleve nå[emoji173] fy å livet er urettferdig.... Ufattelig trist [emoji22]

Dette gjør meg virkelig vondt[emoji22] Føler med dere[emoji173] Utrolig urettferdig du nå går gjennom en MA for andre gang[emoji17] Veldig lei meg på deres vegne. Sender dere mange store klemmer og varme tanker[emoji173][emoji173][emoji173]

mistet i uke 8-9. På tul i dag fikk jeg ikke se de hjerteslagene jeg hadde gledet meg til. Der var det helt stille. I følge mensterminen var jeg ca 9 uker også denne gangen. Å terminen hadde blitt rundt 7 november. Fått cytotek og er allerede i gang. Kom litt blod på toalettet i stad, ellers lite smerter og murringer.. Jeg hadde kun en halv fot inn her, nettopp på grunn av all engstelse rundt de første delen av graviditeten, veldig usikker på om jeg orker å gå gjennom dette igjen. Tror egentlig ikke det, vi brukte 6 mnd på å bli gravid og unge er vi heller ikke lenger. Lykke til alle dere andre fine jenter i november gjengen[emoji173]️

Nei og nei.... Så utrolig leit :(

Sender deg en haug med gode tanker og en klem:Heartred

Så utrolig trist[emoji17] Ta vare på hverandre[emoji173]️

Så utrolig vondt å høre! [emoji173]️ masse gode tanker til deg

Nei nei nei :sorry::sorry::sorry:
Så veldig leit, jeg beklager så mye at du må gjennom dette en gang til, herregud så urettferdig livet er noen ganger..... :(:(

Så ufattelig trist :(

God klem til deg katzi.. ser det du skriver så har vi vært nesten helt likt i løypa hele løpet.. bare at jeg mistet noen uker før deg sist gang og denne gangen er vi nesten likt.. Håper dere finner styrke til å prøve en runde til, men det viktigste er jo å ta vare på hverandre. Lykke til, uansett hva dere finner ut av. [emoji813]️

Ta godt vare på hverandre❤️ Vet hvor ufattelige trist og tungt det er å miste flere ganger. Håper dere finner mot til å prøve igjen.

Å, så utrolig leit! :-( Så forferdelig at du må gjennom dette en gang til. Jeg har selv mistet ni ganger (de fleste veldig tidlig), men også en MA i uke 11 og en exu i uke 10. Jeg har de siste gangene tenkt at dette gjør jeg ikke igjen, men så, etter en stund har ønsket om å få barn blitt sterkere enn redselen for å miste enda en gang. Skjønner imidlertid veldig godt tankene om at dette orker du ikke flere ganger. Når noe er så ubeskrivelig vondt, ønsker man jo ikke å utsette seg for muligheten for å oppleve det enda en gang. Sender deg masse klemmer og gode tanker og håper at du kommer deg gjennom dette uten altfor mye smerte, og at sorgen blekner om ikke så altfor lenge.

Uff..så trist :( Sender deg mange gode tanker og klemmer :Heartred
Jeg skulle hatt 9.november, så vi skulle hatt ganske lik termin :( Det er ufattelig tøft å gå igjennom, og en har virkelig ikke lyst til oppleve dette igjen.
Så trist at du har går igjennom dette flere ganger!

Skjønner at du ikke orker å oppleve dette ennda en gang. Men for min del må jeg bare leve i håpet om at det er min tur neste gang, og at vi en dag får verdens fineste nurk i armene en dag!:Heartred
Kanskje de følelsene endrer seg for deg også, når tiden har gått litt :shy:
Det er ikke lett med denne alderen og tiden som går så alt for fort!

Takk for gode ord, tanker og klemmer[emoji173]️ Jeg har det så fælt og sorgen er så vond, at jeg nesten ikke holder ut. Helt tom og knust. Men dagene må jo gå videre og med to små å ta vare på, må jeg jo bare komme meg opp og late som ingenting. Men det er ikke lett... Veien videre med prøving igjen er vanskelig å se for seg akkurat.

Sender deg styrkeklemmer❤

Back
Topp