MA

CurlyGirl

Glad i forumet
VIP
Jeg har vært på TUL. Så det lille knøttet vårt på 2 cm, akkurat så stort som det skulle være, men ikke noe bankende hjerte :crybaby2
Følte det egentlig i går kveld og i morges, men trøstet meg med at det sikkert var nerver som alle har før UL :smiley-angry017

Var det vaginal ul? Jeg hadde vaginal ul når jeg var 8+3. Da så jeg et bankende hjerte på min 1.6 cm lille reke [emoji4]

Så trist[emoji22]. Av nysgjerrighet, hvordan følte du det på deg? Jeg er så ekstremt engstelig også, men hvordan skille mellom det og følelsen av at noe er galt[emoji57]?! Ta vare på deg selv [emoji173]

Neiiii! [emoji17] Jeg hadde også en sånn følelse før vi var på UL i oktober, da det ble påvist MA. Rart, det der. Jeg hadde ikke vært noe nervøs før det, men de siste dagene før UL bare visste jeg det, liksom.
Sender deg en stor, stor klem! Håper det klaffer for dere igjen før du vet ordet av det. [emoji173]

Å nei:( Kan ikke forestille meg hvordan du har det nå.. Det er alles mareritt å ikke se er bankende hjerte. Ta vare på deg selv:Heartred

Så trist :( rart med den følelsen av at noe er galt, hadde den jeg også da jeg hadde ma. Ta vare på deg selv:Heartred

Så trist :-(

Jeg har vært på TUL. Så det lille knøttet vårt på 2 cm, akkurat så stort som det skulle være, men ikke noe bankende hjerte :crybaby2
Følte det egentlig i går kveld og i morges, men trøstet meg med at det sikkert var nerver som alle har før UL :smiley-angry017

Det var trist, sender deg en stor klem. :Heartred

Back
Topp