MA

:( helt klart grusomt!

Det gjør vi. Gråter sammen og passer ekstra godt på hverandre nå. Håper og tror det...

De sa på sykehuset at neste gang ville vi få mer oppfølging. Fikk du mange ekstra ul?
Skjedde med meg også uten forsvarsel av noe slag. Snakket med fastlege og fikk henvisning til gyn som har fulgt meg opp tett med denne lille jenta.. Er fortsatt nervøs men flott å få en bekreftelse på at alt ser bra ut. Man kan bli raskere gravid etter dette, det skjedde med meg. Det høres kanskje som mager trøst nå.. Tok litt tid før jeg klarte knytte meg denne gangen, men nå er jeg så lykkelig! Stor og varm klem til deg

Skjedde med meg også uten forsvarsel av noe slag. Snakket med fastlege og fikk henvisning til gyn som har fulgt meg opp tett med denne lille jenta.. Er fortsatt nervøs men flott å få en bekreftelse på at alt ser bra ut. Man kan bli raskere gravid etter dette, det skjedde med meg. Det høres kanskje som mager trøst nå.. Tok litt tid før jeg klarte knytte meg denne gangen, men nå er jeg så lykkelig! Stor og varm klem til deg

Så bra at du fikk ekstra oppfølging! Skal trygle om det i alle fall...

Har fortsatt en del rester og blør ikke mer. Skulle komme ut med første mens, sa legen. Så nå går jeg bare og venter på den... For å bli helt ferdig...

Takk <3

Back
Topp