MA

Dirgfrid

Betatt av forumet
Var på ul i dag 8+1 og fikk konstatert det jeg har frykta. Etter mer og mer fraværende symptomer siste uka og en minimal blødning på tirdag, fant vi i dag at Lille bøllefrø ikke kom seg lengre enn til cirka seks og en halv uke. Nå må vi bare vente på at kroppen min ordner opp. Skal tilbake på ny kontroll om to uker for å se at alt er borte.

Det hele føles så meningsløst og urettferdig. Vi har prøvd i over to år, med mange, lange venteperioder. Dette var sjuende forsøk, og første gang befruktning fant sted. Nå blir neste gang antakelig ikke før uti september, pga sommerferie og lang hormonkur i forkant.

Lykke til videre til alle dere :-) jeg unner alle som vil ha barn det (men kjenner jeg er j... bitter på de som får uten å ville ha...).

Kan noen fjerne meg fra terminlista, vær så snill?

Uff, det var trist! Ja, skjønner du er bitter, og det har du lov til... Håper det sitter hele veien neste gang! Masse lykke til!

Nei, nei, nei så fryktelig urettferdig :( :( Det er lov å være både trist og lei og bitter nå. Jeg ønsker deg masse lykke til på neste forsøk. Klem

Jeg skal ta deg bort fra terminlista neste gang jeg er på pcen.

Å nei så trist !!

Har tenkt på deg Idag og håpt at ting skulle gå deres vei !

Masse lykke til med videre forsøk, nå vet du i det minste at du kan bli gravid:-)

Varme tanker din vei !

Er så utrolig urettferdig. Skjønner godt at du føler det du føler. MA er så forvirrende og gir så mange bekymringer i neste svangerskap :( unner ingen å gå igjennom en MA, når man tror det står bra til der inne.

Masse lykke til videre! Jeg ble gravid 2.pp etter MA, og håper spira sitter i september for dere også.

Huff, det var trist. :( Så urettferdig når sånt skjer, og i tillegg etter så lang prøvetid. Håpar virkelig at du blir gravid igjen raskt etter sommaren, og at alt går bra då. Det fortener du virkelig, etter så mykje motgang!

Så trist! Er på vei til ul med samme mistanke selv...

Ahh så trist, har tenkt så mye på deg i dag :( masse lykke til videre, håper det klaffer for dere igjen snart, det fortjener du :)

Ånei:( jeg har tenkt på deg i dag, og det var veldig trist å lese at det ikke gikk denne gangen:( du har all grunn til å være bitter og lei deg nå, skjønner det godt!:(

Håper at den sitter neste gang, og ønsker dere begge masse lykke til!

Neiii, så trist å lese :(
Kan forstå at det føles både meningsløst og urettferdig!
Håper neste forsøk sitter!
Klem

Så leit å høre! Føler med deg..

Åh, nei! Dette er forferdelig trist lesning. Har tenkt på deg i dag, og håpet inderlig at alt skulle være i orden. Det er utrolig urettferdig, vondt og uforståelig - at det skal være så vanskelig for noen av oss... Jeg vet veldig godt at det ikke er bare å lykkes på neste forsøk. Men nå har du bevist at du kan bli gravid! Det er iallfall et lyspunkt.., om enn fattig akkurat nå. Sender deg positive tanker, og en stor klem.

Veld
Var på ul i dag 8+1 og fikk konstatert det jeg har frykta. Etter mer og mer fraværende symptomer siste uka og en minimal blødning på tirdag, fant vi i dag at Lille bøllefrø ikke kom seg lengre enn til cirka seks og en halv uke. Nå må vi bare vente på at kroppen min ordner opp. Skal tilbake på ny kontroll om to uker for å se at alt er borte.

Det hele føles så meningsløst og urettferdig. Vi har prøvd i over to år, med mange, lange venteperioder. Dette var sjuende forsøk, og første gang befruktning fant sted. Nå blir neste gang antakelig ikke før uti september, pga sommerferie og lang hormonkur i forkant.

Lykke til videre til alle dere :) jeg unner alle som vil ha barn det (men kjenner jeg er j... bitter på de som får uten å ville ha...).

Kan noen fjerne meg fra terminlista, vær så snill?

Veldig trist å høre!! Lykke til videre til begge to! Håper det klaffer fort igjenn!! Stor klem

Huff, dette va kjempe trist! Du har fullt lov å føle det du føler, er ikkje nåke rettferd i slikt!! Massa masse lykke til videre!! Og neste gang da er det virkeleg dekkans tur!!! Mange klemmer til dekkan begge..

Back
Topp