MA

sørlandsjenta

Flørter med forumet
årh, bekreftet MA nå i ettermiddag etter vårt første IVF forsøk. Kom helt til uke 8+4 denne gangen(mistet før uke 6 to ganger tidligere). Nei, nå er det bare å brette opp ermene og gjøre seg klare til ny tur til Hausken i løpet av forhåpentlig ikke altfor mange mnd❤️

Huff, så fryktelig trist. :( Håper dere lykkes raskt, og at det går helt til termin. ❤️

Så utrolig trist å høre :(

Ja, var et skikkelig slag i trynet selv om vi har hatt en uke å forberede oss nå på det verste. Var da på ul og fikk se et svakt bankende hjerte. Vil nå bare bli ferdig med dette og komme i gang på nytt❤️

Æsj, så dumt :(
Veldig deilig å se at dere er klare til å brette opp ermer, og er klare for nytt forsøk.
Masse lykke til med neste forsøk!!!

Huff, så utrolig fælt! Føler så med deg.. Godt å se at du ser fremover. Klem

Trist å miste, særlig gang på gang, i denne prosessen:( Eg hadde ein SA før oppstart med prøverør og ein kjemisk på 3. ICSI. ) Håpar som fleire skriv her at din uflaks no er brukt opp!

Uff, fryktelig trist at det ikke gikk denne gangen :(! Håper neste runde gir et helt annet resultat og at dere da kan glede dere over fullgått svangerskap og baby. Lykke til med oppstart når dere kommer i gang igjen!

årh, bekreftet MA nå i ettermiddag etter vårt første IVF forsøk. Kom helt til uke 8+4 denne gangen(mistet før uke 6 to ganger tidligere). Nei, nå er det bare å brette opp ermene og gjøre seg klare til ny tur til Hausken i løpet av forhåpentlig ikke altfor mange mnd❤️
Huff så leit :( Jeg fikk konstatert MA nøyaktig én mnd før deg-var vårt første IVF forsøk. Det er det verste jeg har opplevd, fremdeles helt knust, så føler med deg!! Håper vi begge lykkes snart igjen :)

Føler virkelig med deg, og sender en god klem <3 2015 er året håper vi!!

Back
Topp