MA

Spire2015

Flørter med forumet
Jeg bare lurer på hva er oddsen for to MA på rad? Er liksom ikke redd for SA, men att det skal være tomt på ul:( noen som vet? Får ikke sove, har rare drømmer:) hehe

??? Anyone?

??? Anyone?

Aner desverre ikke - selv om jeg har lest at sjansen reduseres for hver gang et sted, men husker ikke kilde og vet ikke hvor troverdig det er. Roet ihvertfall meg i forhold til SA som jeg opplevde for 6-7 uker siden. Selv kjenner jeg nå at magefølelsen er annerledes denne gangen, som om jeg visste innerst inne sist at noe var feil.

For å unngå bekymringer har jeg bestilt tidlig UL neste fredag - tenker det kan være godt å få en skikkelig undersøkelse underveis for å slippe å lage bekymringer i hodet og heller vite hva som faktisk skjer inne i magen :)

Håper at du i virkeligheten ikke har noen verdens ting å bekymre deg over og at vi følger hverandre her helt frem til august :)

Jeg fikk beskjed om at sjansen er like liten som første gang man opplever det, men at om man opplever 2 på rad er sjansen litt større for at det også går dårlig neste gang. Så anså, ingen økt sjanse hvis man bare har en SA/MA bak seg. (Med mindre det ligger en medisinsk årsak bak aborten)

Back
Topp