Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg bare lurer på hva er oddsen for to MA på rad? Er liksom ikke redd for SA, men att det skal være tomt på ul noen som vet? Får ikke sove, har rare drømmer hehe
Aner desverre ikke - selv om jeg har lest at sjansen reduseres for hver gang et sted, men husker ikke kilde og vet ikke hvor troverdig det er. Roet ihvertfall meg i forhold til SA som jeg opplevde for 6-7 uker siden. Selv kjenner jeg nå at magefølelsen er annerledes denne gangen, som om jeg visste innerst inne sist at noe var feil.
For å unngå bekymringer har jeg bestilt tidlig UL neste fredag - tenker det kan være godt å få en skikkelig undersøkelse underveis for å slippe å lage bekymringer i hodet og heller vite hva som faktisk skjer inne i magen
Håper at du i virkeligheten ikke har noen verdens ting å bekymre deg over og at vi følger hverandre her helt frem til august
Jeg fikk beskjed om at sjansen er like liten som første gang man opplever det, men at om man opplever 2 på rad er sjansen litt større for at det også går dårlig neste gang. Så anså, ingen økt sjanse hvis man bare har en SA/MA bak seg. (Med mindre det ligger en medisinsk årsak bak aborten)