MA..

kailin

Glad i forumet
Jeg ser at folk er så vanvittig uheldige å miste i MA :( 

Hvordan merker dere det`? 

Er det synnsynlig å miste i MA, selv om man har sett hjerte til embryoet banke?...

Blir så nervøs og lei meg når så mange her forsvinner fra januar formuet!!!:( 

helt enig med deg... syns også det er trist at mange mister i MA og lurer også på hvordan man merker det.. kjenner mange som har mista i MA så er super redd sjøl men håper jo det beste :)

ja huff.. liker ikke sånne skumle tilfeldigheter!!! Vil jo at alt skal være bra  med alle!!:D

Nå er det jo en del som vet det med oss, så er jo drit nervøs for å miste.. Å det å fortelle DEN forferdelige nyheten er jo ikke noe gøy! Får krysse alt og be til høyere makter !!!

ja det begynner å bli en del så vett det av venner her og å eg er bare 7 veker så e super nervøs men håpe jo det beste :)

Jeg hadde en MA i februar, begynte å spotte brunt, tok kontakt med fastlegen og fikk time på poliklinikken dagen etterpå som fastslo at embryoet hdde sluttet å vokse i uke 5-6. Jeg var i uke 10 da jeg begynte å spotte, så gikk 4-5 uker uten at kroppen skjønte det.

huff.. spottet du bare sånn uten videre`? hadde du sex eller noe før det skjedde?

for her spotter jeg etter sex en dag ca.. men så går det over.. Jeg har jo sett hjertet og alt de der.. Er vel liten sannsynlighet at det endre i MA i uke 8-9?... 

nervevraaaak!:P he he..

Sjansen er veldig liten hvis du er kommet til 8 uker og har sett at utviklingen er helt i rute - tror du kan slappe av! :-)

MA er det jeg er mest redd for, å gå rundt og tro man er gravid, mens spiren har sluttet å vokse. Jeg kjenner flere som har mista pga ma, og krysser fingrene i morgen for at fosteret har vokst som det skal i morgen. Gyn mente på forrige ul at det var lite:/ så jeg håper bare at jeg er kortere på vei enn jeg tror.

Side skrev:
MA er det jeg er mest redd for, å gå rundt og tro man er gravid, mens spiren har sluttet å vokse. Jeg kjenner flere som har mista pga ma, og krysser fingrene i morgen for at fosteret har vokst som det skal i morgen. Gyn mente på forrige ul at det var lite:/ så jeg håper bare at jeg er kortere på vei enn jeg tror.

Huff, ja jeg kjenner meg deg igjen. 
krysser fingrene for deg og ber til høyere makter at det ikke er flere nå som mister!
Håper det bare er litt tregt av seg i begynnelsen eller at du er kortere på veg:) 
Mitt var 14 mm og i følge BV, og til far/til mor boken jeg har, så skal fostere være ca 14 mm på slutten av uke 7 og i begynnelsen av uke 8. Jeg var 7+5 da jeg var på UL, så da stemte det med mens termin i følge gyn!:) Så håper det vokser mer og mer!!!!:D

lykke til i morgen!

Har selv mistet i MA to ganger. Første gangen kom jeg til uke 12 - trodde jeg. Så begynte jeg å blø. Tok da kontakt med legen som fikk meg til UL. Der konstanterte de en MA og at det da hadde skjedd i uke 7. Så hos meg tok det lang tid før kroppen oppfattet noe som helst.. :-/ Det var utrolig tungt!

Andre tilfellet var jeg på tidlig UL pga. at vi hadde mistet to ganger (en MA og en utenfor livmor). Tror jeg var på UL i uke 9, hvis jeg ikke husker helt feil. På nytt ble det påvist MA i uke 7. Den gangen rakk ikke kroppen å si ifra til meg. 

Jeg skal på ny UL igjen i morra. Jeg tror jeg er 7 uker på vei da. Gruer meg. For en uke siden så de ingenting på UL og konkluderte med at enten var jeg kortere på vei eller så har vi mistet igjen. HCG prøvene derimot steg noe forrige uke, noe som indikerer svangerskap. Har begynt på crinone hormonkrem, så håper den hjelper oss denne gangen og at UL er positiv i morgen. Vet ikke om jeg orker nok en skuffelse...

Back
Topp