MA

tuttamia

Blir kjent med forumet
Var på ultralyd i dag, og der fantes det ikke liv. Men var gravid med tvillinger.  Så da blir det tablettkur imorgen. Var 13+3 idag, så følte meg ganske sikker på at alt var bra. Men så feil kan man ta. :( Så da forlater jeg dere!

Har nå tatt denne tablettkuren og det var jo nesten som å gå gjennom en fødsel!! Men nå ser det ut til at det er tomt. Føler meg veldig tom innvendig og, men satser på våren som er på vei, og håper det klaffer for oss igjen snart!!

Lykke til videre alle sammen!! Kommer nok til å titte innom dere iblant!

å nei så leit! uff også så langt på vei også da.. :( lykke til videre!

Så forferdelig trist! stor klem.

uff da, så trist! Ikke noe god beskjed å få det der! Klem til deg!

Så leit god klem til deg...

Ånei så utrolig leit, sender deg en stor klem.

Å så trist ;(( Sender deg en god klem......

trøste klem til deg.. vet hvordan du har det.. var på UL den 30.12 og der så de kun en tom fostersekk.. kan være en mulighet til at jeg var tidlig på vei igjen eller har mistet..trodde jeg var 10 uker etter det cb testen fortalte meg

Sender deg en lang og god klem. Har du noen som kan være sammen med deg når du skal ta tablettkuren? Jeg var gjennom akkurat det samme i august så jeg vet hvordan du har det. Lykke til også satser vi på at det sitter en ny spire snart. (det gikk bare 2 mnd med meg)

Kan bare tenke meg hvor trist det er så sent... stor klem til deg!

Huff, så trist :-/ Krysser fingrene for at du blir fort gravid igjen! Oppdater oss!

mange klemmer til deg!

uff dette var trist!! lykke til videre..

God klem

Stor klem!
Vet ganske nøyaktig hvordan du har det - har opplevd akkurat det samme i dag. 12+1 i dag, men UL viste en død lilleskatt som på str. ser ut til å ha sluttet å vokse ved 9+0. Vi er helt knuste, og jeg kan ikke si jeg ser lyst på tablettkuren (har fått en tablett i dag som skulle 'klargjøre' sa legen, og så skal jeg ta de fire 'hovedtablettene' på fredag. Uff - forferdelig trist!).

Ønsker deg alt det beste videre!

Back
Topp