MA...?

.¤.mie.¤.

Gift med forumet
Jeg har i slutten av uka følt meg veldig lite gravid.. Brystene er slappe og ikke vonde, har ikke vondt når
jeg strekker meg lenger, ikke mer kvalm, tisser ikke så ofte... [&o] Ingen symptomer rett og slett...

Og idag da jeg tok en billigtest var den svakere enn for en uke siden... [&o]
Vet det kan være noe galt med testen, men så er det den følelsen også..
En venninne skulle handle digital med ukeindikator og vanlig clearblue til meg idag, gruer til å ta de altså...

Ble jo spådd av hun klarsynte at jeg skulle bli gravid til senhøsten, slutten av året også... Huff...

Kan jeg ha hatt en MA? [:(] Er 7 uker idag, skulle vært glad, men føler på meg at noe er galt... [&o]
Har dere ville ringt jordmor og spurt om hcg test eller ul?

Hei-hei![:)]

Huff, det er en forferdelig følelse[:(] Og jeg er slettes ingen lege eller jordmor, men i mitt forrige svangerskap så hadde jeg ikke symptomer i det heeele tatt! Hverken kvalm,uggen,trøtt eller noenting. Og ja, jeg var urolig, men da jeg leste et innlegg hvor det stod: "Du er like mye gravid som de som henger over doskåla selv om du er symptomfri". Og det beroliget meg veldig![:)] Har ikke symptomer denne gangen heller. Bare litt trøtt innimellom, men det kan være latskap[:D]
Og det at testen var litt svak denne gangen kan jo være som du sier at det kan være feil på den. Og så er det jo IKKE slik at streken på billigtester skal være like sterk som kontrollstreken, men at det er en strek![:)]

Så kjære VenterPåNr2, jeg er helt sikker på at alt er bra og at spiren har det bra!![;)]  Men er du urolig så bestill deg en time hos lege,jordmor el ul slik at du får beroiget deg litt. Er jo veldig vondt og gå rundt og uroe seg.

Klemmer![:)]

Sånn har jeg det og... Men litt vondt i puppene har jeg. Men dette går sikkert veldig bra :)

D kan hende hvis det er ulike tester at det er derfor. Det skal gå bra og symptomene kan jo for mange begynne å gå bort nå.