MA...?

.¤.mie.¤.

Gift med forumet
Jeg har i slutten av uka følt meg veldig lite gravid.. Brystene er slappe og ikke vonde, har ikke vondt når
jeg strekker meg lenger, ikke mer kvalm, tisser ikke så ofte... [&o] Ingen symptomer rett og slett...

Og idag da jeg tok en billigtest var den svakere enn for en uke siden... [&o]
Vet det kan være noe galt med testen, men så er det den følelsen også..
En venninne skulle handle digital med ukeindikator og vanlig clearblue til meg idag, gruer til å ta de altså...

Ble jo spådd av hun klarsynte at jeg skulle bli gravid til senhøsten, slutten av året også... Huff...

Kan jeg ha hatt en MA? [:(] Er 7 uker idag, skulle vært glad, men føler på meg at noe er galt... [&o]
Har dere ville ringt jordmor og spurt om hcg test eller ul?

Hei-hei![:)]

Huff, det er en forferdelig følelse[:(] Og jeg er slettes ingen lege eller jordmor, men i mitt forrige svangerskap så hadde jeg ikke symptomer i det heeele tatt! Hverken kvalm,uggen,trøtt eller noenting. Og ja, jeg var urolig, men da jeg leste et innlegg hvor det stod: "Du er like mye gravid som de som henger over doskåla selv om du er symptomfri". Og det beroliget meg veldig![:)] Har ikke symptomer denne gangen heller. Bare litt trøtt innimellom, men det kan være latskap[:D]
Og det at testen var litt svak denne gangen kan jo være som du sier at det kan være feil på den. Og så er det jo IKKE slik at streken på billigtester skal være like sterk som kontrollstreken, men at det er en strek![:)]

Så kjære VenterPåNr2, jeg er helt sikker på at alt er bra og at spiren har det bra!![;)]  Men er du urolig så bestill deg en time hos lege,jordmor el ul slik at du får beroiget deg litt. Er jo veldig vondt og gå rundt og uroe seg.

Klemmer![:)]

Sånn har jeg det og... Men litt vondt i puppene har jeg. Men dette går sikkert veldig bra :)

D kan hende hvis det er ulike tester at det er derfor. Det skal gå bra og symptomene kan jo for mange begynne å gå bort nå. 

Symptomer kommer og går, synes ikke du skal tenke på det. Man kan ha flere "gode" dager før det smeller til igjen. Og vet du, har aldri fallt meg inn engang at styrken på en strek skal ha noe å si for hvor gravid man er. I mitt hode kommer det helt ann på hvilken test, når på døgnet det testes og hva/hvor mye man har drukket osv. En strek er en strek [;)]

ORIGINAL: Azoria

Symptomer kommer og går, synes ikke du skal tenke på det. Man kan ha flere "gode" dager før det smeller til igjen. Og vet du, har aldri fallt meg inn engang at styrken på en strek skal ha noe å si for hvor gravid man er. I mitt hode kommer det helt ann på hvilken test, når på døgnet det testes og hva/hvor mye man har drukket osv. En strek er en strek [;)]

signerer denne[:D]
og hvis du ikke klarer å roe deg, bestill en legetime!!
heller en time for mye enn en for lite[:)]

ikke noe godt å ha en slik følelse, kjenner igjen den fra sa jeg hadde, da skjønte jeg at noe var galt. Hvis du er usikker og har den følelsen ville jeg dratt til legen og tatt en hcg prøve ja. Jeg ville ikke lagt for stor vekt på den ukesindikatoren siden du er såpass langt på vei at den kanskje ikke vil vise ukene eller hcg kan være utvanna så det blir feil. eller jeg vet ikke. Det sikreste er å ta en hcg prøve tror jeg.

Det går nok helt bra skal du se. Det er nok bare fordi symptomene varierer, Har det sånn til tider jeg også.

Jeg tok kontakt med lege med en gang jeg merket at testene mine ikke ble sterkere. Det skal ikke være noe problem å få tatt hcg-blodprøver med feks. 4 dagers mellomrom. 2 er ofte litt lite. Jeg ble også henvist til sykehus. Skal på min 3. time der på onsdag, då vi ennå ikke vet hva som har skjedd. Føler med deg, det er et rent helvette å gå rundt slik å lure[&o] Har gjort det selv i over 4 uker nå [:(]

Tuuusen takk for svar jenter, dere er hærlige[:)]
Har skrevet oppdatering i egen tråd [:D]

Huff sjakkruta, må være hardt å ha det sån [&o] Men hvorfor tar de ikke ul?
Håper virkelig de finner utav ting når du skal på sykehuset onsdag!

Back
Topp