MA uke 9, oppdaget uke 13

Leit at dere mistet.

Som det sies over her er det som regel bare uflaks som gjør at man mister og de aller fleste lykkes neste gang. Husker ikke akkurat hvor lenge jeg blødde da jeg måtte avbryte ved 10 uker for ett års tid siden, men var nok litt lenger enn en vanlig mens ihvertfall. Var verst de første dagene og når skorpa løsnet, men absolutt tøffest for hode og hjerte.

Hei!

Jeg vet ikke hvor jeg skal skrive, da jeg helst vil holde det så hemmelig som mulig. Jeg ligger nå på sykehuset, etter å ha oppdaget på ul igår at fosteret mitt døde i uke 9.

Jeg har så utrolig mange tanker og jeg er så redd. Hvorfor meg? Hva skjer nå? Når kan jeg prøve igjen? Hva er sjansene for at pillene fungerer og jeg slipper utskrapning?

Jeg hadde et så stort håp, etter å ha prøvd i hele 8 mnd.. Venteukene til jeg var 12 fullgåtte var vanskelig. Jeg hadde ingen smerter, ingen blødning. Men jeg mistet..

Jeg vet ikke hva jeg skal forvente.. Blør jeg masse i evigheter? Er det vondt å gå? Når kan jeg prøve igjen og når satt deres neste spire etter MA? Når fikk dere eggløsning igjen?[emoji173]️
Jeg mistet i januar. Da var jeg i uke 13 og
fosteret i uke 9.
Jeg rakk bare å ta tabletten som skulle svelges. Aborten startet hjemme på ettermiddagen. Det er det verste jeg noen gang har opplevd. Det kom masse blod, og jeg måtte på sykehuset. I etterkant blødde jeg i litt over 2 uker.

Nå har det samme skjedd igjen. Denne gangen er jeg i uke 9, og embryoet i uke 5. På onsdag skal jeg på sykehuset for å sette i gang aborten med Cytotec.

Back
Topp