MA på meg også, forlater dere

Så trist! Ønsker deg lykke til videre, og håper du får all den støtte du trenger!
 
Så trist. Sender deg varme klemmer <3
 
Uff nå ble jeg lei meg. Var som å lese om meg selv i 2012. Hadde også MA i uke 12 som ble oppdaget på min første svangerskapskontroll i uke 12 :(

Håper spiren sitter neste gang og at ukene frem til de neste 12 går raskt. Sender deg en god klem.
 
Så utrolig leit å høre:( Har aldri vært i din situasjon, så kan nok ikke helt forstå hvordan du har det nå, men kan tenke meg at det må være helt jævlig!! Håper virkelig det går din vei neste gang:)
 
Oppdaget litt brunaktig utflod i trusa ved toalettbesøk rett før jeg skulle hjem fra jobb. På vei hjem på toget merket jeg at jeg hadde litt smerter nederst i magen og når jeg skulle gå av toget kjente jeg at det rant ut av meg, merket jeg ble våt på lårene.
Mannen kom å hentet meg å vi kjørte direkte til legen, hun ringte gynokologisk avdeling og jeg fikk en henvisning til Ahus samme kveld.
På innvendig ultralyd kunne legen bekrefte at fosteret var dødt og at det mest sannsynlig hadde sluttet å utvikle seg i uke 8. Hun fikk en kollega til å bekrefte. Kroppen min hadde altså begynt aborten selv og jeg fikk en pille med mifegyne som jeg tok der og da. Fikk med 4 cytotec og to paralgin major som jeg skulle ta senere.

Merket ikke noen forandring underveis i svangerskapet, men jeg hadde heller ikke noen særlig symptomer på at jeg var gravid. Neste gang håper jeg faktisk jeg blir litt kvalm og får litt mer følelsen av å være gravid.
Har nesten hatt samme opplevelse som deg :( Veldig trist å lese at du også har gått igjennom det :( God bedring og ta godt vare på hverandre <3
 
Trist lesing. Blir så bekymret når du sier at det har vært dødt siden uke 8. Vi skal på ul i dag.

Du får tenke at det var en grunn til at dette skjedde, og at alt ordner seg tilslutt <3
 
Takk for at du deler.
Håper at det går greit med deg ( etter forholdene), og at du har fine folk rundt deg.

Og masse lykke til videre!! :happy:

Takk for all omtanke alle sammen :love2
Jeg er heldig å har en fantastisk mann som virkelig støtter og er der. Veldig glad for at jeg ikke må i gjennom dette alene.

Lykke til på veien videre til dere alle :Heartbigred
 
Så utrolig vondt :( Henger meg på at du burde vært innlagt, det er vanlig praksis når man er så langt på vei ettersom jeg har skjønt. Stor klem til deg, for en forferdelig opplevelse :(
 
Jeg og oppdaget ma på tidlig ultralyd for 14 dager siden, hatt ny ultralyd og nett gjennomført medisinsk abort jeg også. Forstår akkuratt hvordan du har det. Skulle fortalt det til alle nå, er i uke 12 jeg også.
Klem til deg:)
 
Huff og huff:( Dette er tøft, men du klarer det med fine folk rundt deg. Vet hva du går gjennom dessverre.
 
Back
Topp