Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nesten hatt samme opplevelse som deg Veldig trist å lese at du også har gått igjennom det God bedring og ta godt vare på hverandre <3Oppdaget litt brunaktig utflod i trusa ved toalettbesøk rett før jeg skulle hjem fra jobb. På vei hjem på toget merket jeg at jeg hadde litt smerter nederst i magen og når jeg skulle gå av toget kjente jeg at det rant ut av meg, merket jeg ble våt på lårene.
Mannen kom å hentet meg å vi kjørte direkte til legen, hun ringte gynokologisk avdeling og jeg fikk en henvisning til Ahus samme kveld.
På innvendig ultralyd kunne legen bekrefte at fosteret var dødt og at det mest sannsynlig hadde sluttet å utvikle seg i uke 8. Hun fikk en kollega til å bekrefte. Kroppen min hadde altså begynt aborten selv og jeg fikk en pille med mifegyne som jeg tok der og da. Fikk med 4 cytotec og to paralgin major som jeg skulle ta senere.
Merket ikke noen forandring underveis i svangerskapet, men jeg hadde heller ikke noen særlig symptomer på at jeg var gravid. Neste gang håper jeg faktisk jeg blir litt kvalm og får litt mer følelsen av å være gravid.
Takk for at du deler.
Håper at det går greit med deg ( etter forholdene), og at du har fine folk rundt deg.
Og masse lykke til videre!!