MA i uke 15, må melde meg ut av januargruppa

Så trist[emoji22][emoji174] Forferdelig vondt og tøft å oppleve sånt[emoji22] Stor klem sendes din vei, ta godt vare på hverandre[emoji173]

Så trist! Sender en stor klem! Jeg hadde en sa i januar og det synes jeg var fælt, men enda værre nå når jeg vet at den ene tvillingen har dødd (mA) og jeg nå blør brunt og jeg ikke aner om det er på grunn av den eller noe annet..... uansett! Trøsteklem!! Håper du blir raskt gravid igjen. :Heartbigred

Huff så vondt å lese dette. Jeg opplevde det samme i første svangerskap, og vet hvor utrolig vondt det er. Kom forbi uke 12, ingen tegn til at noe skulle være galt. Men etter litt brun blødning i uke 13, fikk jeg konstantert at fosteret ikke var større enn 8+6/9. Spontanaborterte hjemme 13+3.
Sender en stor klem [emoji173]️ og håper en ny spire snart er på vei [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så utrolig trist!![emoji22] Jeg ble gravid etter første mens etter jeg hadde en ma i februar i uke 12, så stemte med meg at man er ekstra fruktbar etter en abort. Håper du blir fort gravid igjen [emoji1317] stor klem [emoji173]

Ånei, så vondt å lese :(

En venninne av meg opplevde det samme som deg, og ble gravid like etterpå. Har hørt en kan være ekstra fruktbar etter slikt. En mager trøst, for du hadde jo gledet deg til akkurat denne babyen :/ ♡

Så utrolig trist å høre :( Sender over en stor klem <3

Så forferdelig! :( Sender deg en klem❤

Dette var trist å høre :( sender gode tanker og klemmer :Heartred

Utrolig lei meg for at dere fikk oppleve dette. Det må være veldig trist ,uvirkelig , tungt, vondt..

Lykke til videre ❤️ Håper du får slippe å drikke vin og spise salami og at du får en positivt test snart om dere ønsker det ❤️

Back
Topp