MA i uke 11 - 12

Heldigjente

Betatt av forumet
Jeg hadde en MA i fjor i slutten av uke 11. Jeg fant det ut da jeg var 15+4, men det hadde altså dødd i slutten av uke 11.
Nå er jeg gravid igjen, og har en heeelt annen følelse. Er veldig rolig og avslappet og tenker nesten ikke på at det skal gå galt igjen. Sist så var alt veldig kaotisk og jeg var så redd heeele tida.
Men jeg lurer på om noen av dere andre har mistet så sent, og klart det på neste forsøk? Hvorfor mister man så sent? Noen som vet?

Jeg fant ut at fosteret var dødt i uke 15,fikk abort pille i uke 16.
Jeg følte lenge at noe var galt men ingen trodde meg..
fosteret døde i uke 7 så jeg gikk lenge m et dødt foster i magen,har blødd i 10 uker i strekk etter abortpillen.
Tok pillen den 9 desember,har vært inn å ut av sykehuset og skal tilbake på fredag på nye ultralyd,de finner ikke ut hva som er galt med meg. Hcg et lå på 31 % for 2 uker siden å det har bare sonke litt..

Jeg mistet i uke 17,men ungen va død i uke 13-14 deromkring.

Jeg hadde ingen som helst følelse for at noe var galt,la ikke merke til at sympotomer mer eller mindre ble svakere.
Hadde mistet en i uke 7 rett før jeg ble gravid med han vi mistet- men jeg var ikke redd for å miste en gang til.

Nå derimot er det mye verre..gik 11 mnd før vi ble gravid- jeg gikk helt til uke 11,kun lettere nervøs for at ungen skal dø igjen..
Men i uke 11 fikk jeg falsk alarm om at det var dødt- og etter det har jeg vært ganske "nervevrak" og langt nede.

Mest sannsynlig går det bra med de fleste,selv etter 1 eller 2 aborter- men for meg hjalp ikke det stort at statistikken var på "min side"..

Lykke til videre !!!!!

jeg har hatt 2 ma`er. den første i mars-06 oppdaget ved 7+6 uker. da hadde fosteret gått helt til grunne. jeg hadde hele tiden følelsen av at noe var galt. ikke noe jeg kunne sette fingeren på, men jeg hadde hele tiden en indre uro...

hadde en sa sept-06 uke 4+3 og en ma til jan-07 uke 10+1. ved den siste ma`en hadde jeg en kjempegod følelse, og trodde at alt skulle gå bra til tross for en ma og en sa.
men den dagen jeg skulle på rutinemessig ul for å sjekke om alt var ok begynte jeg å blø [:(] der fant de et embryo som hadde sluttet å utvikle seg i uke 8-9 [&o]

har hatt 2 sa etter det også. så jeg er redd jeg kommer til å være totalt nervevrak ved en evt neste graviditet [&:] 

Back
Topp