Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var leit å høre Jeg opplevde selv en MA i mars, så jeg vet hvordan det føles. Mange styrke klemmer til degDet endte dessverre på verst tenkelig måte her
Vil bare ønske dere alle sammen lykke til videre
Har nå to SA og en MA bak meg, og må bare si at MA er de verste smertene jeg noen gang har vært borti er nesten redd for positiv test igjen, i tilfelle jeg må oppleve det der igkenDet var leit å høre Jeg opplevde selv en MA i mars, så jeg vet hvordan det føles. Mange styrke klemmer til deg
Så trist å høreDet endte dessverre på verst tenkelig måte her
Vil bare ønske dere alle sammen lykke til videre
Ja, har vært fulgt opp med ultralyd hver uke pga lite vekst og litt ustabile hjerteslag. Så det lå litt i korta dessverreSå leit å høre! ❤
Ble det oppdaget på ultralyd?
Lykke til videre ❤
Jeg kopierer inn teksten min ifra assisterforumet her. Gjør det ikke for å skremme deg, men for at det kan være greit å være forberedt på hvor jævlig det kan være i de timene det står på som verst;Å, så leit at det endte slik! Fikk du abortpiller? Når var det smertene kom? Og hvor lenge varte det?
Jeg skal på ultralyd på tirsdag for å få bekreftet min (mest sannsynlige) MA og få henvisning til sykehuset.
Jeg har hatt to MA og begge gangene med cytotec. For meg var det som en litt værre menssmerter. Dro på jentetur til Bergen andre gangen og det gikk helt fint med tanke på smerter. Blødde som en hest da og blødde igjennom på et tidspunkt (var 8 uker på vei kontra 6 på den første så blødde mer). Så nei, det trenger ikke gjøre så vondt som det beskrives over Alle reagerer nok veldig ulikt tenker jegJeg kopierer inn teksten min ifra assisterforumet her. Gjør det ikke for å skremme deg, men for at det kan være greit å være forberedt på hvor jævlig det kan være i de timene det står på som verst;
«For en JÆVLIG dag det ble i går.
Satte fire cytotec med en gang jeg kom hjem, ville bare bli ferdig med det. Vi skulle egentlig bort i helga, og bestemte oss for å reise uansett. Har hatt to SA før, og tenkte at dette klarer jeg. Vi får legge inn et par ekstra stopp så jeg kan skifte bind og bli kvitt litt blod og klumper
Har tatt cytotec den ene gangen for å bli kvitt restene, men husker ingen smerter fra den ganga. Ante virkelig ikke at MA var SÅÅ mye mer smertefullt.
Tok pillene i 12-tiden og så satte vi oss i bilen kl 15, og DA smalt det. Det er de verste smertene jeg har hatt noen gang, og jeg har hatt MAAANGE beinbrudd
At folk blir sendt hjem med en «oppskrift» og piller og følelsen av «fiks dette selv» er helt horribelt, det burde ikke vært lov. Satt i bilen i 1,5 t i helt sinnsyke smerter. Hadde allerede proppet i meg 2xpinex, 2xvoltaren, 2xparalgin forte og 2xtramadol, så kunne virkelig ikke ta mer smertestillende heller.. Jeg var skjelven, kritthvit i ansiktet og blå på leppene, og helt vanvittig kvalm.
Det roet seg i 18-tiden. Da hadde jeg tatt ytterligere to tabletter med noe lignende voltaren etter at mi søster som jobber på legekontor hadde rådført seg med lege der, og ordnet piller til meg.
Nå kjenner jeg ingenting, bortsett ifra en helt forferdelig tomhetsfølelse. Hadde nesten begynt å glede oss til aprilbaby
Sorry for langt og sutrete innlegg, måtte bare få det ut. Det var en helt forferdelig traumatisk opplevelse.
Og takk for all støtten i både opp- og nedturer. Hadde aldri holdt ut dette her uten dere «